PoloCup, czyli grywalizacja w POLOmarkecie

Aktualności

PoloCup, czyli grywalizacja w POLOmarkecie

19 października 2017

Sieć polskich supermarketów POLOmarket zaprosiła swoich pracowników do udziału w wyprawie PoloCup – innowacyjnym projekcie opartym na grywalizacji. Jego celem jest połączenie celów biznesowych z zabawą.

Wyprawa PoloCup to kreatywny projekt Employer Branding, włączający elementy grywalizacji. Trwać ona będzie 26 tygodni. W tym czasie członkowie załóg, czyli pracownicy sklepów, realizując poszczególne zadania, zdobywać będą dukaty, które umożliwią uzyskanie awansu w grze oraz otrzymanie nagrody lub indywidualnego przywileju. Dzięki zdobytym przywilejom codzienna praca może okazać się łatwiejsza i przyjemniejsza. Na zdobycie kolejnych portów pozwoli przede wszystkim praca zespołowa.

– Poprzez grywalizację włączamy w proces zarządzania i motywowania pracowników mechanizmy znane z gier. Dzięki temu nasze codzienne obowiązki, które z biegiem czasu mogą wydawać się dla nas monotonne, zyskują ponownie na znaczeniu i sprawiają nam przyjemność – zauważyła Natalia Rapczyńska, kierownik działu rekrutacji i Employer Brandingu w POLOmarkecie.