PIH: Sprzedaż wrzesień 2015

Aktualności

PIH: Sprzedaż wrzesień 2015

16 października 2015

Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych* we wrześniu 2015 wzrosła o 1,2 proc. rdr, a w ujęciu mdm spadła o 10,4 proc – podała Joanna Chilicka, rzecznik prasowy Polskiej Izby Handlu.

*Sklepy małoformatowe do 300 m2 obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 m2, średnie sklepy spożywcze 41-100 m2, duże sklepy spożywcze 101-300 m2, specjalistyczne sklepy alkoholowe. Dane uzyskano na podstawie badania reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych o powierzchni do 300 m2 oraz sklepów alkoholowych. Jednocześnie, sklepy których dotyczyło badanie, odzwierciedlają 60 proc. całości rynku sprzedaży detalicznej w Polsce.

Dane uzyskane w oparciu o raport Centrum Monitorowania Rynku Sp. z o.o.