Nielsen – światowy lider w obszarze badań i analiz rynkowych, otwiera w Warszawie swoje pierwsze globalne Centrum Operacji, co oficjalnie ogłosił Mitch Barns, Dyrektor Generalny Nielsena. Znajdzie w nim zatrudnienie 700 wysoko wykwalifikowanych specjalistów ds. badań i analityki.
Centrum Operacji Nielsen w Polsce będzie centralnym hubem, zajmującym się wprowadzeniem innowacyjnych rozwiązań w obszarze analizy i optymalizacji danych (takich jak udziały w rynku, trendy w sprzedaży detalicznej, zachowania konsumentów czy efektywność promocji), jakich Nielsen dostarcza swoim klientom – producentom dóbr szybkozbywalnych (FMCG) i detalistom na całym świecie. Warszawskie Centrum jest pierwszym tego typu ośrodkiem Nielsena, docelowo będzie współpracować z dwoma innymi tego typu centrami, które powstaną w innych krajach, ale zachowa wiodąca rolę w obszarze innowacji i optymalizacji procesów – dla wszystkich rynków, na których działa Nielsen.
– Polska jest kluczowym rynkiem w globalnej działalności Nielsena. Jesteśmy dumni z naszej przeszło 20-letniej obecności w Polsce i relacji, jakie w tym czasie zbudowaliśmy z naszymi klientami, partnerami i szeroko rozumianą społecznością biznesową – powiedział Mitch Barns, Prezes Nielsena, obecny na otwarciu warszawskiego Centrum. – Stabilność gospodarcza kraju, dostępność wysoko wykwalifikowanych specjalistów, dobrze przygotowana infrastruktura – to wszystko czynniki, które zadecydowały o podjęciu decyzji, aby zainwestować w Polsce i stworzyć nasze globalne Centrum Operacyjne w Warszawie. Jest ono kluczowe dla wizji rozwoju Nielsena i strategii naszej firmy, z niecierpliwością oczekuję aby zobaczyć jej efekty w najbliższych latach – dodał Mitch Barns.