Firma PepsiCo drugi rok z rzędu została sklasyfikowana na 1. miejscu przez działające w Polsce sieci handlowe pod względem satysfakcji współpracy z dostawcami produktów z kategorii FMCG. W badaniu zrealizowanym przez Advantage Group w 2017 r., 19 znanych producentów z branży FMCG zostało ocenionych przez 13 głównych sieci handlowych .
Przedstawiciele wiodących sieci handlowych oceniali firmy pod kątem m.in.: jakości personelu, łatwości współpracy, rozumienia i wspierania realizacji ich strategii rynkowych oraz aspektów logistycznych i obsługi klienta. PepsiCo zwyciężyło pod względem całościowej oceny wśród biorących udział w badaniu firm z branży dóbr szybkozbywalnych.
– Niezmiernie cieszymy się, że drugi rok z rzędu sieci handlowe doceniły współpracę z PepsiCo. Jesteśmy dumni z uzyskania wiodącej pozycji w badaniu satysfakcji FMCG, Core Benchmark Set 2017, zrealizowanym wśród przedstawicieli głównych sieci handlowych w Polsce. Serdecznie dziękujemy naszym Partnerom za okazane zaufanie oraz owocną współpracę. Stale dbamy o podnoszenie poziomu zadowolenia naszych partnerów handlowych poprzez dostosowywanie oferty PepsiCo i naszych działań trade marketingowych do ich potrzeb oraz zapewniając wysoką jakość naszej obsługi – powiedział Paweł Gurgul, Dyrektor Generalny PepsiCo w Polsce.