PepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów UEFA

Aktualności

PepsiCo sponsorem Ligi Mistrzów UEFA

10 czerwca 2015

Wiodące światowe marki PepsiCo: Lay’s, Gatorade i Pepsi będą oficjalnymi markami Ligi Mistrzów UEFA. PepsiCo ogłosiło dziś, że zostaje sponsorem prestiżowych rozgrywek europejskich klubów piłkarskich.

Umowa sponsorska PepsiCo z Ligą Mistrzów UEFA wchodzi oficjalnie w życie 1 lipca, czyli przed rozpoczęciem sezonu 2015/16. Lay’s, Gatorade i Pepsi zostaną oficjalnymi markami rozgrywek. Kontrakt obejmuje dodatkowo marki Doritos, Lipton i 7UP.

Ramon Laguarta, prezes PepsiCo na Europę powiedział: “Ogłoszona dziś umowa sponsorska oznacza, że wieloletnie zamiłowanie PepsiCo do wspaniałego sportu, jakim jest piłka nożna, zyskuje nowy wymiar. Liga Mistrzów UEFA należy bez wątpienia do najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie. Ponad miliardowa widownia śledząca mecze w każdym sezonie sprawia, że nasza współpraca daje obu stronom bezprecedensowe możliwości. Kochamy piłkę nożną i nie możemy się doczekać, kiedy będziemy mogli dzielić naszą pasję z fanami Ligi Mistrzów UEFA w Europie i na całym świecie.”

“Przekąski i napoje PepsiCo idealnie pasują do partnera o tak silnej pozycji, jak Liga Mistrzów UEFA. Łącząc siły możemy stworzyć fantastyczną propozycję spędzania wolnego czasu dla rodzin i grup znajomych. Wspólnota piłki nożnej z rozrywką zyska nowy wymiar, a fani Ligi Mistrzów UEFA mogą się spodziewać fantastycznych nowych doznań, jakie w sezonie 2015/16 zapewnią im marki Lay’s, Gatorade i Pepsi. Wkrótce powiemy więcej na ten temat”, dodał Ramon Laguarta.

Komentując podpisanie umowy, Guy-Laurent Epstein, dyrektor marketingu UEFA Events SA powiedział: „Z ogromną radością witamy PepsiCo w roli oficjalnego partnera Ligi Mistrzów UEFA. PepsiCo to prawdziwie światowy gracz, z którym będziemy blisko współpracować, angażując kibiców na całym świecie przez innowacyjne aktywacje marketingowe. Chętnie skorzystamy też z ogromnego doświadczenia PepsiCo w dziedzinie rozrywki, aby umacniać markę Ligi Mistrzów UEFA.”

Finał Ligi Mistrzów UEFA to doroczne wydarzenie sportowe o największej widowni na świecie. Sobotni mecz finałowy (6 czerwca 2015) transmitowały telewizje w ponad 200 krajach, a oglądało go około 400 milionów widzów. Przewidywana średnia oglądalność transmitowanych na żywo meczów wynosi 180 milionów widzów. Sezon rozgrywek od fazy play-off do meczu finałowego trwa 17 tygodni, w czasie których rozgrywanych jest łącznie 145 meczów. Liga Mistrzów to w sezonie ponad 110 tys. godzin emisji TV, która przyciąga ogromną widownię w skali regionalnej, jak i globalnej – łącznie 1,1 miliarda unikalnych widzów transmisji na żywo na całym świecie.

Oprócz wieloletniego zaangażowania w piłkę nożną, PepsiCo może się pochwalić sponsorowaniem światowej klasy rozgrywek sportowych, które dostarczają angażujących, świeżych treści i są platformą dla akcji marketingowych. PepsiCo jest sponsorem National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball (MLB), a także rozgrywek krykieta Indian Premier League (IPL) i International Cricket Council (ICC).