Go Eko to pierwsza ekologiczna marka własna na półkach sklepów sieci Netto. Dostępna na innych rynkach, na których działa sieć, teraz wchodzi do Polski. W ramach oferty klienci znajdą m.in.: ryż, płatki owsiane, syropy, a w późniejszym czasie także pesto czy ciecierzycę.
Trend zdrowego odżywiania jest coraz silniejszy i zauważalny w wyborach zakupowych Polaków. Kupuje się bardziej świadomie – czyta etykiety, decyduje się na zdrowsze produkty i coraz chętniej rezygnuje z niezdrowych przekąsek na rzecz owoców i warzyw. Sieć Netto stale poszerza swoją ofertę z myślą o wszystkich, którzy chcą się zdrowo odżywiać każdego dnia. W sklepach sieci, w ramach Półki Zdrowia, znajduje się m.in. szeroki wybór produktów eko, vege, vegan, bez cukru, bez glutenu, itp.
Sieć handlowa Netto do asortymentu dodała ekologiczną markę, wprowadzoną w odpowiedzi na prozdrowotny trend i potrzeby klientów, poszukujących zdrowych alternatyw. Go Eko ma już ugruntowaną pozycję w Danii, gdzie cieszy się dużą popularnością, występując pod rozpoznawalną na tamtejszym rynku marką ØGO.
Od ubiegłego roku produktami sygnowanymi Go Eko mogą cieszyć się szwedzcy klienci, a teraz smak ekologicznych produktów w charakterystycznych opakowaniach poznają także polscy klienci Netto. Wśród produktów ze znaczkiem Go Eko można kupić ekologiczny ryż brązowy, bezglutenowe ekologiczne płatki owsiane, a także dwa rodzaje ekologicznych syropów: żurawinowo-jabłkowy oraz o smaku czarnego bzu. Już niedługo w ramach oferty pojawią się także oliwki, lazania, ciecierzyca, fasola czerwona oraz dwa rodzaje pesto. Asortyment marki będzie też na bieżąco poszerzany w oparciu o potrzeby zgłaszane przez klientów.