Międzychód  promuje przetwory w Kazachstanie

Aktualności

Międzychód promuje przetwory w Kazachstanie

10 listopada 2014

Międzychód po raz kolejny uczestniczył w międzynarodowych targach spożywczych. Po wrześniowym WorldFood w Moskwie, dania gotowe i przetwory z Wielkopolski promowano na Międzynarodowych Targach Spożywczych WorldFood w Ałmaty (Kazachstan). Udział polskiej firmy w tym wydarzeniu jest częścią Programu Promocji Polskiej Gospodarki w Kazachstanie ogłoszonego przez Ministerstwo Gospodarki. Tegoroczna, siedemnasta edycja imprezy odbyła się w dniach 5-7 listopada.

WorldFood Kazakhstan to jedne z największych targów rolno-spożywczych w tej części świata. Przez trzy dni w trzech halach Atakent International Exhibition Centre zaprezentowało się ponad 400 firm z 36 krajów. Jedną z nich był Międzychód, który sukcesywnie poszerza swoją ofertę i ma ambitne plany eksportowe.

– Udział w międzynarodowych wydarzeniach branży spożywczej to jeden z najistotniejszych elementów strategii naszej firmy – informuje Magdalena Kasperczak, Dyrektor Marketingu. – Targi WorldFood to dla nas doskonała okazja, by zaprezentować atuty naszych produktów potencjalnym partnerom z całego świata. Mamy nadzieję, że międzynarodowa publiczność doceni polski smak i wysoką jakość międzychodzkich dań i przetworów – dodaje. Targi WorldFood odbywały się podczas Polsko-Kazachstańskiego Forum Gospodarczego w Ałmaty oraz równolegle z innymi wydarzeniami branżowymi: targami WorldTech, WorldAgro i KazUpack.

Międzychód promował w Kazachstanie ofertę, na którą składają się: kompletne dania gotowe, sosy pomidorowe, takie przetwory warzywne jak ketchup i ogórki, a także dżemy i powidła. Firmie szczególnie zależy na zwróceniu uwagi międzynarodowej publiczności na tradycyjne dania gotowe, które przywołują skojarzenia z lokalną kuchnią wielkopolską. Produkty Międzychodu powstają w oparciu o tradycyjne receptury i bazują na naturalnych składnikach, które pochodzą od zaufanych rolników. Nie zawierają sztucznych konserwantów, barwników, aromatów czy wzmacniaczy smaku.

Jak zapewnia kierownictwo spółki, udział w listopadowych targach to kolejny krok w stopniowym poszerzaniu jej oferty eksportowej i z pewnością nie będzie ostatnim tego typu przedsięwzięciem wielkopolskiej firmy.