Market-Detal z nowymi planami

Aktualności

Market-Detal z nowymi planami

14 sierpnia 2014

  • #market-Detal
  • #Polomarket

Firma market-Detal od 17 lat funkcjonująca w ramach struktur Grupy POLOmarket postanowiła samodzielnie realizować swoje cele biznesowe od 1 stycznia 2015 r.

Dotychczas firmy współpracowały w ramach jednej sieci handlowej pod szyldem POLOmarket. Począwszy od 1 stycznia 2015r. każda z firm prowadzić będzie swoją działalność niezależnie, w oparciu o wypracowaną we własnym zakresie strategię rozwoju. Stąd też na początku stycznia 2015r. na rynku pojawi się nowa sieć sklepów, której właścicielem będzie market-Detal. Natomiast POLOmarket będzie  kontynuował swoją działalność pod dotychczasową marką „POLOmarket – mój ulubiony”.

Nowa sieć handlowa należąca do market-Detal będzie połączeniem tradycji z nowoczesnością. Oferta sklepów skupi się na bogatym asortymencie artykułów spożywczych. Klienci znajdą tam zarówno produkty znanych firm, jak i marki regionalne. W każdym sklepie rozbudowane zostaną tradycyjne stoiska mięsno-wędliniarskie, cukiernicze i wyspy owocowo-warzywne. Dostawy towarów do sklepów market-Detal odbywać się będę w oparciu o własny dział zakupów i centrum logistyczne. Początkowo na klientów będzie czekało niemal 170 sklepów. W kolejnych miesiącach powstawać będą nowe placówki.

POLOmarket Sp. z o.o., właściciel znaku POLOmarket i operator sieci sklepów pod tym samym szyldem, będzie realizować własną strategię opartą na budowie nowoczesnych i bliskich klientom supermarketów. Spółka od 1997 r, sukcesywnie rozwija się wsłuchując się w potrzeby rynku. Dziś POLOmarket jest największą siecią z polskim kapitałem, która skutecznie dociera codziennie do ponad pół miliona klientów, a towar jest redustrybuowany do sklepów za pośrednictwem dwóch centrów logistycznych w Giebni i Kłobucku. Sieć wyróżnia najwyższej jakości oferta produktów  znanych w Polsce marek, produktów marki własnej oraz oferta wyrobów lokalnych. Tradycyjna lada mięsno-wędliniarska, pieczywo wypiekane na miejscu oraz dostępne w każdym sezonie świeże warzywa i owoce przysparzają sieci lojalnych klientów. Każdego miesiąca do sieci POLOmarket dołączać będą nowoczesne,  przestronne i przyjazne placówki, które zgodnie z misją sieci stają się dla wielu Polaków ulubionym sklepem.