MAKRO Polska rozpoczyna nowy konkurs dla szkół gastronomicznych

Aktualności

MAKRO Polska rozpoczyna nowy konkurs dla szkół gastronomicznych

01 lutego 2018

Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczyna konkurs Wyzwanie MAKRO Chefa. Inicjatywa skierowana do szkół i klas gastronomicznych ma na celu promocję kuchni tradycyjnej oraz nowych marek własnych: MAKRO Chef, MAKRO Professional i MAKRO Premium. Do konkursu Wyzwanie MAKRO Chefa sieć hurtowni MAKRO Polska zaprosiło szkoły gastronomiczne z całej Polski. Do udziału zakwalifikowało się 20 szkół, m.in. z Warszawy, Nakła Śląskiego, Starachowic, Szczytna, Bochni, Garwolina czy Wejherowa. Do zdobycia są nagrody: publikacja w międzynarodowej książce kucharskiej wydanej przez METRO AG, zestawy noży MAKRO Professional oraz bony na zakupy do MAKRO. Oprócz szansy na nagrodę, każda z dwudziestu szkół otrzyma od MAKRO Polska zestaw produktów spożywczych MAKRO Chef i środków czystości MAKRO Professional. Pierwsza edycja konkursu potrwa do marca. Kolejne dwie edycje zaplanowane są na kwiecień i wrzesień. Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie internetowej www.szefdlamlodych.pl.