Ile osób, tyle pomysłów… na połączenia z Lubellą! W październiku marka kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie tak, jak lubisz! Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.
Lubella na drugie danie? TAK! Z pulpetami? TAK! A może ze szpinakiem? Odpowiedź na każdą propozycję brzmi TAK, bo do Lubelli możesz dodać to, co lubisz – by w ten sposób powstało pyszne danie. W spocie konsumenci będą mogli przekonać się jak wiele dań można przygotować z ulubionym makaronem i różnorodnymi składnikami.
Wokół platformy komunikacyjnej Lubelli: „TAK! jak lubisz” skupione są także pozostałe działania komunikacyjne. Zarówno w reklamach digitalowych, jak i w komunikacji w social mediach, marka podkreśla, że warto łączyć z makaronem Lubella różnorodne składniki, by odkrywać swoje ulubione dania!
Na ekranach wybranych bankomatów pojawia również wideopropozycja połączenia makaronów Lubella i kilku wybranych składników, z których można przygotować jedno z trzech pysznych dań.
Lubella jest obecna także w przestrzeniach sklepowych, gdzie pojawiły się materiały POS oraz na platformie Uwielbiam.pl. Podczas kampanii w ww. kanałach, będą promowane również przepisy na trzy konkretne dania – Lubella świderki z gulaszem, Lubella pióra ze szpinakiem, kurczakiem i śmietaną oraz Lubella spaghetti w sosie pieczarkowym dzięki którym każdy obiad nabierze niepowtarzalnego charakteru.