Podczas Poland & CEE Retail Summit odbyło się uroczyste wręczenie nagród „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców”, które są jedynym na polskim rynku wyróżnieniem przyznawanym sieciom detalicznym i hurtowym przez ich dostawców. W tegorocznej edycji nagrodę główną zdobyła firma Lidl Polska.
Zwycięzcy tegorocznej edycji „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” zostali ogłoszeni w trakcie kongresu Poland & CEE Retail Summit 2018, będącym jednym z najważniejszych wydarzeń branżowych w kraju. Podczas jego trwania jednym z kluczowych elementów programu, jest rozdanie nagród „Retailer of the Year”. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane przez samych dostawców, którzy oceniają swoich partnerów pod kątem m.in.: warunki handlowe, kontakt z zespołem współpracującym po stronie sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, logistyka, wizerunek sieci. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Nielsen. W tym roku Lidl Polska zdobył nagrodę główną – został siecią handlową roku oraz najlepszą firmą w kategorii „Dyskonty”.