Od 8 sierpnia Lidl sierpnia wprowadza do sklepów specjalną ofertę produktów: BIO, bez glutenu i bez laktozy oraz superfoods.
„Nasi klienci poszukują produktów wysokiej jakości, pochodzących z naturalnych źródeł, ale w atrakcyjnej, niskiej cenie. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się warzywa i owoce z ekologicznych upraw, pochodzące od polskich producentów. Postanowiliśmy pójść krok dalej – od 8 sierpnia rozpoczynamy Tydzień BIO, w ramach którego proponujemy klientom nie tylko produkty organiczne, jak również żywność niezawierającą glutenu i laktozy. W sprzedaży dostępny będzie również kurczak zagrodowy z Podlasia – z małych gospodarstw rodzinnych, karmiony zbożami i słonecznikiem, bez GMO i antybiotyków” – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
W asortymencie Tygodnia BIO w Lidlu znajdzie się także: wiele produktów bez glutenu (m.in.: parówki i wędliny), nabiał bez laktozy, a także jaja z chowu ekologicznego lub z wolnego wybiegu. Klientów z pewnością zainteresuje także oferta produktów z linii superfoods, a więc m.in.: suszone jagody goji, ostropest plamisty, młody jęczmień, quinoa, nasiona konopii i chia. W sprzedaży będzie także chemia domowa – produkty do utrzymania czystości, w skład których wchodzą naturalne detergenty, takie jak ocet czy kwasy owocowe.