Lidl już piąty raz na Woodstocku

Aktualności

Lidl już piąty raz na Woodstocku

17 lipca 2015

Lidl już po raz piąty weźmie udział w Przystanku Woodstock. Sieć zbuduje rockowy sklep ze specjalnym, dostosowanym do potrzeb uczestników asortymentem, w którym będą oni mogli kupić produkty na każdy dzień bez konieczności opuszczania terenu Festiwalu. Budowa sklepu już się zaczęła. Dodatkowo Lidl stworzy wyjątkową strefę Chillout. Pierwsze atrakcje startują w poniedziałek 27 lipca. Sklep Lidla – Rock Shop – powstanie po to, aby wspólnie z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy podziękować wszystkim, którzy przyłączyli się do zbiórek pieniędzy podczas XXIII Finału WOŚP. Wśród nich byli także klienci i pracownicy Lidla. Dzięki nim, w ciągu 6 lat wspólnego grania, Lidl przekazał aż 8,8 mln zł od klientów i firmy na rzecz Fundacji prowadzonej przez Jurka Owsiaka. Budowa sklepu, który ma konstrukcję namiotową oraz powierzchnię sali sprzedaży ok. 1400 mkw., a także przygotowanie strefy Chillout to bardzo ambitne przedsięwzięcie. W asortymencie sklepu znajdą się przede wszystkim produkty spożywcze, w tym świeże warzywa i owoce, ale także kosmetyki i artykuły higieniczne. Obok sklepu Lidl stworzy wyjątkową, zieloną strefę Chillout, która cieszy się ogromną popularnością. W tym roku Lidl przygotował w niej wiele atrakcji, takich jak: festiwal kolorów, joga, warsztaty bębniarskie, gra w twistera czy turniej w piłkarzyki.