Lidl doceniony za najlepszą kampanię employer brandingową 2016 r.

Aktualności

Lidl doceniony za najlepszą kampanię employer brandingową 2016 r.

15 lutego 2017

Kampania „Lidl zaczyna się od ludzi” zdobyła statuetkę EB Kreatora w kategorii „Kampania employer branding”. Konkurs organizowany jest przez GoldenLine, a tegoroczna edycja EB Kreator jest trzecią. Kampania Lidla doceniona została za „transparentność pensji oferowanej obecnym i potencjalnym pracownikom, a także kompleksowe podejście do tematu oparte na wielokanałowej komunikacji z wykorzystaniem spotów radiowych, telewizyjnych, kinowych, reklamy prasowej i outdoorowej”. Do wzięcia udziału w spocie zgłosiło się 1300 pracowników sieci. – To dla nas ważne wyróżnienie. Dzięki kampanii informacja o tym, jakim pracodawcą jest Lidl dotarła do szerokiego grona odbiorców. Otrzymaliśmy tysiące aplikacji. Nasi pracownicy natomiast mieli możliwość przeżycia przygody pełnej pozytywnych emocji – uczestnictwa w profesjonalnym castingu, sesjach zdjęciowych, planie filmowym – mówi Anna Durzyńska, dyrektor personalny Lidl Polska.