2. edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji wyłącznie w formie online

Detal/Hurt

2. edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji wyłącznie w formie online

27-28 października 2020 roku odbędzie się II edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji. Wydarzenie skupi kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formie online. Wśród prelegentów znajdą się prezesi międzynarodowych sieci handlowych.

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikatowe wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. – Swój udział w charakterze prelegentów potwierdzili prezesi największych międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz koncernów FMCG. Liderzy branży podejmą liczne dyskusje nt. przyszłości sektora handlu i dystrybucji, zwłaszcza w kontekście zmian wywołanych przez pandemię COVID-19, wyzwań środowiska i przyspieszonej digitalizacji gospodarki, a także wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata – mówi  Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Fundacji Nowoczesnej Dystrybucji, a zarazem Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.

W ramach bloku tematycznego podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostaną szanse i zagrożenia, będące następstwem przekształceń w gospodarce, oraz zmiany dotyczące m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy oraz łańcucha dostaw. Kolejny blok tematyczny poświęcony będzie problematyce Nowego Zielonego Ładu.  Eksperci poruszą kwestie wyzwań środowiskowych i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i handlowym. Podczas wydarzenia nie zabraknie również tematów związanych z digitalizacją gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku RetailTec omówione zostaną zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi, rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.

W gronie prelegentów II edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili m.in.:

  • Radosław Dac, Dyrektor Zakupów, Auchan Retail Polska
  • Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
  • Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Rozwoju Trwałego, Carrefour Polska
  • Marek Lipka, Członek Zarządu, Carrefour Polska
  • Marcin Łojewski, Członek Zarządu, Kaufland Polska Markety
  • Jean-Philippe Magre, Prezes Zarządu, E.Leclerc
  • Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji, Lidl Polska
  • Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Klienta i Digital, Auchan Polska
  • Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding
  • Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR, Lidl Polska
  • Michał Sacha, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
  • Michał Sadecki, Prezes Zarządu, Polska Grupa Supermarketów
  • Jarosław Sobczyk, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Polska
  • Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
  • Christian Verschueren, Director-General, EuroCommerce

Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.

Wydarzenie odbędzie się w formie ONLINE na dedykowanej platformie konferencyjnej. Dzięki temu możliwe będzie kontynuowanie idei Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji, przy zapewnieniu wszystkim uczestnikom bezpieczeństwa zgodnego z obowiązującymi standardami.

Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, współorganizatorami –  Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji oraz MMC Polska.

Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl