W niedzielę 29 września 2024 r. w Giżycku odbył się dziesiąty etap wyścigów w ramach cyklu Łaciate Mazury MTB.
Po zakończeniu finałowych zmagań rozdano nagrody w klasyfikacji generalnej – zarówno indywidualnej, jak i drużynowej. Sponsorem tytularnym zawodów była marka Łaciate, należąca do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol, zaś sponsorem strategicznym – m.in. Łaciate Junior.
Końca dobiegła dziewiąta edycja największej imprezy kolarskiej w północno-wschodniej Polsce, organizowanej przez Stowarzyszenie Luz Grupa i sponsorowanej między innymi przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol.
Zmagania rozpoczęły się w połowie kwietnia w Iławie. Zawodnicy zmierzyli się w sumie w 10 wyścigach, m.in. w Mrągowie, Olsztynie czy Mikołajkach. Finałowa trasa w Giżycku była oceniona jako najtrudniejsza. Składała się bowiem w 90% z wymagających, technicznych single tracków. Zmiana kierunku pokonywania trasy dodatkowo podniosła poziom trudności, zapewniając niezapomniane emocje zawodnikom i kibicom.
Trasy kolarskie tegorocznej edycji Łaciate Mazury MTB przebiegały przez malownicze tereny Mazur, dostarczając uczestnikom mnóstwa pozytywnych wrażeń. W wyścigach wzięło udział kilkaset osób — profesjonalistów i amatorów jazdy na rowerze. Kibicowało im ok. 150 tys. osób. Jak co roku do zmagań stanęła także drużyna Mlekpol Team. W ramach cyklu zorganizowano ponadto zawody dla dzieci. Łaciate Mazury MTB było więc okazją do wspólnego, aktywnego spędzenia czasu na łonie natury z całą rodziną.
Źródło: materiały producenta