11 września 2020 r. Kaufland rozpoczął internetową sprzedaż produktów we współpracy z firmą Everli, realizującą i dostarczającą zakupy online. Jako pierwsi z nowego rozwiązania mogą korzystać klienci z Wrocławia.
Na przełomie maja i czerwca br. Kaufland wprowadził w 14 sklepach usługę Click&Collect, która umożliwia zdalną rezerwację produktów, a następnie ich odbiór bezpośrednio w markecie. Teraz sieć poszła o krok dalej. Dzięki współpracy z Everli klienci Kauflandu będą mogli zrobić niezbędne zakupy bez wychodzenia z domu.
W asortymencie obejmującym ponad 4000 produktów klienci znajdą artykuły suche, świeże, takie jak owoce i warzywa, pieczywo, produkty z lady, a nawet artykuły mrożone, które będą dostarczane w specjalnych torbach utrzymujących temperaturę. Oprócz tego dostępne będą także m.in. produkty do codziennej higieny, kosmetyki, karma dla zwierząt czy pieluchy. Standardowy koszt dostawy wynosi 9,90 zł.