Kaszetka do gotowania

Nowości

Kaszetka do gotowania

Bonduelle obecny od 27 lat w Polsce lider w kategorii warzyw apertyzowanych realizuje kolejny krok w realizacji globalnej misji wprowadzając na półki rozwiniętą specjalnie dla polskiego rynku nowość: Kaszetkę – mix najwyższej jakości warzyw i kaszy. 

Warzywa to podstawa zdrowej diety. Flexitarianizm – nowy trend polegający na ograniczeniu, a nie wyeliminowaniu mięsa w codziennej diecie zyskuje na popularności także w Polsce. Wg. różnych szacunków ok. 60% konsumentów deklaruje chęć ograniczenia ilości mięsa w diecie, zwiększając spożycie produktów roślinnych. Motywacją do jedzenia większej ilości warzyw jest chęć utraty wagi, profilaktyka chorób lub moda.

Bonduelle w Polsce kojarzy się głównie z warzywami, tymi w puszce oraz mrożonymi, będąc liderem w segmencie kukurydzy czy groszku. Misją firmy jest dostarczanie smacznych i wspierających zdrowie produktów roślinnych.

– Dzisiaj w Polsce robimy kolejny milowy krok w realizacji tej misji wprowadzając na półki nowość: Kaszetkę, która jest mieszanką w „idealnej proporcji” – jak powiedzieli nam konsumenci podczas badań towarzyszących rozwojowi nowej gamy produktów – kaszy i warzyw, zamkniętą w unikalnym woreczku do gotowania ­– mówi Anna Telakowiec, Dyrektor Marketingu.

Tradycyjna i popularna kasza, bogata w wartości odżywcze, bogata w białko zyskuje w Polsce na popularności ale kojarzy się konsumentom  z długim procesem gotowania i może być wymagająca gdy chce się z niej uczynić samodzielne, smaczne danie. W gamie 4 nowości smaku dodają duża ilość najwyższej jakości warzyw i przypraw, a  czas gotowania w domu dla wygody konsumentów jest skrócony ok 10 min. Ta propozycja może zainteresować wegetarian i  flexitarian a także osoby chcące wzbogacić dania mięsne.

Wprowadzeniu tej nowości Bonduelle Kaszetka wsparte będzie kampanią telewizyjną, w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat.  Już 18 czerwca reklama Bonduelle będzie obecna na ekranach telewizorów, w kampanii digital oraz materiałach POS w sklepach.

– Wierzymy, że przyszłość jest roślinna i nie ustajemy w wysiłkach aby poznawać i zaspokajać potrzeby konsumentów oraz wspierać reklamowo nowości, które wprowadzamy na rynek. Jesteśmy przekonani, że wielość działań pozwoli dotrzeć do największej liczby konsumentów – podkreśla Anna Telakowiec.