Rozmowa z Joanną Korzonkiewicz-Kabat, Kierownik Działu Marketingu, Greek Trade.
Jakie działania marketingowe będą kluczowe dla Greek Trade w 2025 roku?
Greek Trade w tym roku stawia na silne wsparcie marketingowe, które obejmie: media społecznościowe, reklamy digitalowe oraz trade marketing. Skupiamy się na wielowymiarowej komunikacji, łącząc promocję kulinarną z influencer marketingiem o tematyce lifestylowej. Chcemy, aby nasze marki docierały do jeszcze większej liczby odbiorców, angażując ich poprzez różnorodne formaty i kanały.
Bardzo ważnym elementem naszej strategii jest udział w kluczowych targach branżowych. W tym roku będzie można nas spotkać na zagranicznych targach PLMA oraz ANUGA, gdzie zaprezentujemy nasze nowości i wzmocnimy relacje z partnerami biznesowymi. Jednocześnie intensyfikujemy współpracę z sieciami handlowymi i dystrybutorami rynku tradycyjnego w Polsce, aby zapewnić naszym produktom jeszcze lepszą ekspozycję i dostępność.
Na którą z marek Greek Trade przeznaczy największą część budżetu?
Aktywnie wspieramy sprzedaż wszystkich produktów, ale szczególnie marki Helcom i El Sabor poprzez atrakcyjne ekspozycje i działania promocyjne w sklepach. Organizujemy akcje samplingowe, dzięki którym konsumenci mogą poznawać wyjątkowy smak naszych produktów. Dodatkowo, stawiamy na reklamę radiową, docierając do szerokiej grupy odbiorców i budując świadomość naszych marek na rynku.
Jakie projekty wizerunkowe i eventowe wyróżnią Greek Trade w tym roku?
Jednym z naszych największych projektów w tym roku jest udział marki El Sabor jako Partnera Głównego w akcji „Kino na leżakach”, w ramach którego asortyment ten będzie promowany podczas 60 seansów plenerowych. A to nie wszystko! Uruchamiamy także całoroczną kampanię kinową na terenie całej Polski, której przekaz reklamowy marki dotrze aż do 1 miliona widzów.