Hoop Cola i Lifetube szukają nowej gwiazdy Youtube

Kampanie

Hoop Cola i Lifetube szukają nowej gwiazdy Youtube

08 maja 2014

Do 11 lipca potrwa największa współpraca polskich youtuberów w historii. W akcji “Można inaczej” bierze udział aż 14 youtuberów, m.in. Abstrachuje, SA Wardęga, Niekryty Krytyk, 20m2 Łukasza czy Adbuster. Twórcy będą szukać osób, które chcą zmienić swoje życie i stać się gwiazdą YouTube’a. Organizatorem i sponsorem akcji jest Hoop Cola.

Cały czas zwiększa się liczba nowych użytkowników Youtube’a, a oglądalność materiałów video stale rośnie. Internetowi widzowie szukają nowych formatów i świeżej tematyki. Gwiazdy w Internecie rodzą się szybciej niż w telewizji, mają też większą swobodę w tworzeniu zamieszczanych treści. Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro, zorganizowali pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda Youtube. Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20 m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane video, publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat, wraz z zaangażowanymi youtuberami, weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie.  Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i managerską ze strony LifeTube.

– Szukamy ludzi, którzy patrzą na świat inaczej niż inni, którzy chcą zmienić swoje życie. Są ciekawymi postaciami, potrafią zadziwić, zaszokować lub rozśmieszyć, a przede wszystkim pokazać, że można inaczej, zgodnie z nową filozofią marki Hoop Cola – wyjaśnia Patrycja Giurko, Marketing Manager, Hoop Polska. Jest to pierwsza taka akcja, angażująca największych youtuberów w Polsce. Za koncepcję, strategię i realizację kanału odpowiada LifeTube – sieć wyspecjalizowana w komunikacji na YouTube – dodaje Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube. Za kreację, strategię oraz koordynację działań odpowiada: Artur Bińczyk (v-ce Prezes AccessPro). Za realizację: Paulina Mikuła (LifeTube) oraz Weronika Krzymińska (LifeTube).

Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz oraz dodać zdjęcie na stronie www.hoopcola.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 05.06.2014. Pierwszy casting odbędzie się
w Warszawie 17-18.05. Kolejne miasta to Kraków: 24-25.05, Wrocław: 31.05-1.06 oraz Poznań: 07.06-8.06.

Na potrzeby akcji powstały teasery, stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt:

Link do teasera Red Lipstick Monster:

https://www.youtube.com/watch?v=yx4tdoNY0WI

 

Link do teasera Niekrytego Krytyka:

https://www.youtube.com/watch?v=sR0inwbxjcI

 

Link do teasera Radka Kotarskiego:

http://youtu.be/XZa4Bslynwg

 

Link do teasera 20m2 Łukasza:

http://youtu.be/0W9hCQFcwOk