W konkursie Lider Forum Kampania 2020 pierwsze miejsce zdobyła kampania Hochland Naturalnie, że pyszny! Wyróżniona kampania promocyjna wystartowała z początkiem września i towarzyszy wprowadzeniu na rynek linii kremowych serów w kubkach Hochland Naturalnie, że pyszny! To absolutna nowość w kategorii serów topionych – produkty zawierają 100% naturalnych składników – pierwszy taki ser w Polsce! Na potrzeby kampanii powstała reklama „Pyszna rodzinna przygoda”, który podkreśla ważną dla Hochland rodzinną atmosferę, ciepłe, pozytywne emocje z elementami zaskoczenia i humoru.
Do konkursu Lider Forum Kampanie 2020 wpłynęły łącznie 24 zgłoszenia od 15 firm, a zaproszenie otrzymały wszystkie firmy mleczarskie w kraju. Do Jury konkursu zaproszono: Agnieszkę Maliszewską, Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodniczącą COGECA; Waldemara Nowakowskiego, Prezesa Polskiej Izby Handlu; Pawła Kowalewskiego, Prezesa Zarządu Communication Unlimited, Janusza Górskiego, Dyrektora Wydawniczego, Redaktora Naczelnego Forum Mleczarskiego Handel.
W ocenie Jury konkursu Lider Forum Kampania 2020 kampania Hochland Naturalnie, że pyszny! zyskała opinię spójnej w zakresie kreacji i profesjonalnej w przeprowadzeniu i zdobyła pierwsze miejsce ex aequo z kampanią firmy Mlekpol.
– Koncept filmów reklamowych wpisuje się w potrzeby estetyczne współczesnych odbiorców, przenosi widza w świat przygód, wywołując tym samym miłe asocjacje z produktem marki – ocenił wyróżnioną kampanię Hochland – Paweł Kowalewski, Prezes Zarządu Communication Unlimited, Juror Konkursu Lider Forum Kampanie.
– W kampanii głównymi kanałami komunikacyjnymi są telewizja oraz Internet. Te media idealnie się uzupełniają. Dzięki kombinacji telewizji i Internetu kampania ma odpowiednią siłę, jest bardziej atrakcyjna, urozmaicona i przez to skuteczniejsza – powiedział Radosław Jurkowski, Kierownik Marketingu w Hochland Polska, odpowiedzialny za przygotowanie wyróżnionej kampanii.
– Kampania Hochland Naturalnie, że pyszny! pojawiła się w czasie trwania pandemii. W ramach działań pojawiły się aktywności public relations w mediach konsumenckich i branżowych. Cieszymy się, że nasza kampania została wyróżniona i znalazła się wśród najlepszych, dziękujemy! – podsumowuje Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.