Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią

Kampanie

Goplana Toffino z nowym wizerunkiem i kampanią

16 października 2018

Jesienią Goplana Toffino przeszła metamorfozę wizerunkową. Nowe opakowania, nowe produkty w ofercie, a od 15 października silna kampania reklamowa – to kompleksowe działania, realizowane dla marki przez spółkę Colian.

Goplana Toffino to popularne mleczne cukierki toffi z nadzieniem. Aktualna oferta marki obejmuje 3 smaki. Do Toffino Choco dołączyły w ostatnim czasie dwie nowości: Toffino Creamy i Toffino Caramel macchiato.

We wrześniu design całej linii został odświeżony i unowocześniony. Udoskonalone torebki zyskały, między innymi, uszlachetnienia w postaci folii metalizowanej i  matowego lakieru. Nowa odsłona Toffino przyciąga uwagę wyrafinowanym stylem i doskonale wpisuje się w aktualne trendy.

Elegancki wizerunek i ten sam, doskonale znany smak to kwintesencja sukcesu marki, dla której od  15  października br. zaplanowano silne wsparcie reklamowe w telewizji. Dodatkowe działania komunikacyjne są realizowane w Internecie w ramach kampanii online w zasięgowych portalach informacyjnych, na You Tube oraz na platformie VOD.