Gdański E.Leclerc kontynuuje spotkania konsultacyjne z klientami

Aktualności

Gdański E.Leclerc kontynuuje spotkania konsultacyjne z klientami

07 czerwca 2016

E.Leclerc w Gdańsku realizuje zapoczątkowany w 2014 r. program konsultacji z klientami. Hipermarket po raz kolejny zaprosił grupę reprezentatywną do podzielenia się opiniami, wrażeniami i sugestiami na temat funkcjonowania sklepu. Tak zwany Okrągły Stół to płaszczyzna do zdobycia wiedzy i orientacji, jak E.Leclerc jest postrzegany, co jeszcze może usprawnić, a co działa bez zastrzeżeń. Pomysł oparty jest na systematycznych spotkaniach z klientami, konsultacje dotyczą takich tematów, jak: ogólny wizerunek sklepu, jakość obsługi, analiza poszczególnych działów, trafność reklamy oraz oferty promocyjnej. Spotkania w gdańskim E.Leclerc są realizowane w 4 turach. W każdym weźmie udział około 10 osób znających hipermarket, robiących w nim regularnie zakupy. Uczestnicy konsultacji będą mogli podzielić się swoimi doświadczeniami oraz wskazać obszary wymagające dopracowania. Zdobyta wiedza pozwoli kadrze zarządzającej stworzyć plan usprawniający pracę sklepu, tak, aby jeszcze bardziej dopasować ofertę do potrzeb klientów. Tegoroczne spotkania Okrągłego Stołu będą dotyczyć głównie działów: Ryby, Produkty Spożywcze, Gospodarstwo Domowe oraz Piekarnia i Cukiernia.