FRoSTERZY znów nie zawiedli

Aktualności

FRoSTERZY znów nie zawiedli

05 maja 2015

Właśnie dobiegła końca kolejna edycja kampanii FRoSTERZY. To już drugi raz, kiedy FRoSTA zdecydowała się zapytać konsumentów o zdanie. Rezultaty? 51 dni akcji, 7500 przejechanych kilometrów, 2400 wręczonych zestawów i aż 2420 recenzji nowości FRoSTY!

– Zdecydowaliśmy się po raz kolejny zapytać konsumentów o zdanie, bo już poprzednia edycja kampanii pokazała nam, że to oni są najsurowszymi testerami – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Menager FRoSTY – „Udało nam się zebrać wiele cennych opinii na temat nowości, od grupy, na której opinii zależy nam najbardziej – czyli od naszych klientów.

Do trwającej 51 dni akcji „FRoSTERZY” zaproszeni zostali mieszkańcy największych aglomeracji w Polsce, takich jak: Warszawa, Gdańsk, Poznań, Katowice czy Kraków.

Korzystając ze specjalnej facebookowej aplikacji, musieli zmierzyć się z krótkim konkursowym zadaniem – tj. w kreatywny i ciekawy sposób dokończyć zdanie. W rezultacie, do akcji przyłączyło się ponad 4040 osób, spośród których FRoSTA wybrała 853 tytułowych FRoSTERÓW i to właśnie oni otrzymali zestawy nowości do przetestowania. Przedstawiciele FRoSTY przejechali ponad 7,5 tys. kilometrów oraz wykonali ponad tysiąc telefonów, aby osobiście dostarczyć FRoSTEROM paczki z produktami dla nich oraz dwójki ich znajomych.

W tegorocznej edycji, FRoSTERZY zostali zaproszeni do podzielenia się opinią na temat nowości marki FRoSTA: produktów z serii Ryby z pieca – z sosem bordelaise, brokułowym i włoskim oraz Ziół mrożonych – Bazyli oraz Czosnku, najnowszych propozycji marki.

– Opinie Klientów są nie do przecenienia. Cieszymy się, że marka FRoSTA od lat towarzyszy Polakom w ich kulinarnych zmaganiach – mówi Aleksandra Wysocka, dodając równocześnie, że trwają już przygotowania do kolejnej edycji.