Wystartowała kampania online Fabryki Cukierniczej Kopernik, która w spocie na kanałach VOD, YouTube na i Facebooku odsłania kulisy tradycyjnej produkcji kraftowych Listków Waflowych.
Listki Waflowe Fabryki Cukierniczej Kopernik, delikatne, bardzo unikalne w teksturze i smaku wafelki, oblane czekoladą deserową, to “esencja smaku, która tkwi w prostocie”. To także hasło kampanii, która odkrywa kulisy ich kraftowej produkcji. W czym tkwi wyjątkowość Listków Waflowych? Kto stoi za ich wypiekiem i dba o każdy, nawet najmniejszy detal? Film wideo, który powstał w toruńskiej fabryce, odkrywa nieznane dotąd kulisy procesu wypieku wafli w najstarszej fabryce cukierniczej w Polsce. To także obraz sztuki wypieku, pasji oraz codziennej pracy piekarza z 28-letnim stażem w fabryce, bohatera filmu Pana Witolda.
Spot ten powstał w wersji długiej 90-sec. oraz w krótszych formatach 30-sec., 15-sec. oraz 3 wersjach 6-sec. bumperów. Kampania realizowana jest na kanałach VOD, YouTube oraz na Facebooku. To pierwsze tak szeroko zasięgowe działania online Fabryki Cukierniczej Kopernik. Za koncept kampanii odpowiada agencja Labcon, natomiast za produkcję filmu dom produkcyjny Flota Filmowa. Media zaplanował dom mediowy Value Media.
– Fabryka Cukiernicza Kopernik jest najstarszą fabryką cukierniczą w Polsce, znaną głównie z produkcji Toruńskich Pierników. Nie wszyscy jednak wiedzą, że oprócz pierników produkujemy inne wyroby cukiernicze, w tym Listki Waflowe. Postanowiliśmy pokazać Polakom nasze unikalne produkty, uchylając przed nimi rąbka tajemnicy pracy w fabryce, wyjątkowym miejscu, w którym zatrzymaliśmy czas. Historia powstawania naszego produktu, to też historia ludzi, którzy pracując w tym miejscu od dziesiątek lat są skarbnicą receptur oraz wiedzy o kraftowej, czyli tradycyjnej produkcji. Dlatego właśnie przedstawiamy w kampanii wideo produkt widziany oczami naszego bohatera – mówi Jakub Kopczyński, Dyrektor Marketingu Fabryki Cukierniczej Kopernik.
Dostępne w trzech smakach Listki Waflowe tworzą nową linię produktową Fabryki Cukierniczek Kopernik o nazwie „Nasza Waflarnia”. W kampanii promowane są klasyczne, pojedyncze Listki Waflowe w czekoladzie oraz Listki Waflowe przekładane kremem orzechowym lub czekoladowym. Każdy listek to dwa cienkie wafelki przekładane ręcznie robionym, wysokiej jakości kremem bez tłuszczu palmowego, oblane deserową czekoladą. Wszystko zgodne z tradycyjną metodą produkcji i kraftową tradycją fabryki.
– Film pokazuje zupełnie inne oblicze fabryki. Jest to miejsce przepełnione smakami, zapachami, autentyzmem i historią. Bohater filmu, który jest mistrzem waflarni Fabryki Cukierniczej Kopernik, poprzez swoją opowieść oddaje to, czym naprawdę jest manufaktura. Opowiada o produkcji, jak o pracy twórczej, w której każdy dopracowany element ma znaczenie. Pokazujemy tym samym, że w dzisiejszych czasach nadal jest miejsce na tradycyjną produkcję – dodaje Dorota Bubka, Creative Group Head w Labcon.
Listki Waflowe to wysokiej jakości produkt dostępny w sprzedaży m.in. w sieciach sklepów Auchan, Piotr i Paweł, Rossmann, Eurocash, Polomarket oraz wielu innych sklepach na terenie całego kraju.