Nowa kampania Żywiec Zdrój z udziałem Cezarego Pazury nawiązuje do słynnego motywu z kultowego filmu ,,Kiler”, zachęcając do zmiany słodzonych napojów na zdrowsze orzeźwienie z produktami mocno gazowanymi od Żywiec Zdrój.
Jeden z najpopularniejszych aktorów w Polsce, ceniony przez krytyków filmowych i widzów – Cezary Pazura – właśnie został ambasadorem produktów mocno gazowanych z oferty Żywiec Zdrój. Kampania z jego udziałem bazuje na słynnej kwestii z kultowego filmu Juliusza Machulskiego, gdzie wciela się w rolę Jurka Kilera. – Kampania z udziałem Cezarego Pazury, pod hasłem „Co Ty wiesz o orzeźwieniu”, ma na celu zachęcić konsumentów słodzonych napojów do sięgania po wodę jako zdrowszą alternatywę oraz do spróbowania napojów bez dodatku cukru, a nawet bez słodzików – wyjaśnia Izabela Makowiecka, Starszy Kierownik Marki Żywiec Zdrój.
Moc orzeźwienia, zero słodzenia
Żywiec Zdrój Mocny Gaz oferuje wszystko to, czego potrzebują poszukujący naturalnego mocnego orzeźwienia – krystaliczną wodę źródlaną, duże intensywne bąbelki i wyjątkowy smak. To dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą pić zdrowo, a jednocześnie poszukują rześkiego smaku. Zaś Żywiec Zdrój Mocny Gaz i Nuta Smaku to uderzająco orzeźwiające połączenie krystalicznej, mocno gazowanej wody i naturalnych owocowych nut smakowych. To propozycja dla wszystkich wielbicieli orzeźwiających napojów gazowanych o innowacyjnej i niezwykle prostej formule – bez cukru, słodzików i konserwantów. Zero kalorii i tylko po 2 rodzaje składników w trzech ciekawych smakach, to doskonała propozycja dla wszystkich poszukujących nuty przyjemności i rześkości.
Nowa twarz marki
W ramach najnowszej kampanii, powstały spoty reklamowe i materiały digital. Cezary Pazura pojawi się więc nie tylko w spocie telewizyjnym Żywiec Zdrój, ale także na billboardach, w materiałach digitalowych w Internecie oraz mediach społecznościowych. Kampania realizowana będzie w lipcu, sierpniu i wrześniu 2022 r. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja VMLY&R, spot wyprodukowała agencja Ones Production, a działania PR marki prowadzi agencja Tailor Made PR.