Marka Barilla zdecydowała się na podjęcie współpracy z Matteo Brunetti. Pod koniec czerwca br. na kanałach włoskiego kucharza mogliśmy zapoznać się z przepisami na pyszne włoskie dania zrobione z wykorzystaniem makaronów i sosów Barilla.
W czerwcu marka Barilla zdecydowała się na podjęcie współpracy z Matteo Brunetti. Działania, które rozpoczęły się wraz ze startem najnowszej kampanii „Miłość w gestach”, będą obejmować publikację postów oraz relacji umieszczonych na kanałach własnych kucharza w mediach społecznościowych (Instagram oraz Facebook). Dodatkowo umowa obejmuje tworzenie materiałów kontentowych we współpracy z mediami. Razem z kucharzem, w którego żyłach płynie włoska krew, marka będzie reklamowała makarony, skupiając się przede wszystkim na przepisach z użyciem makaronu Barilla Spaghetti nr 5.
– Barilla to dla mnie oczywisty wybór. Szczególnie, że od czasu, kiedy mieszkam w Polsce, najczęściej do tworzenia przepisów używam właśnie tych makaronów. Dla każdego Włocha pasta to jeden z ważniejszych składników codziennej diety. Oryginalna włoska receptura kojarzy mi się z rodzinnym domem – mówi o współpracy kucharz.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Matteo nie tylko ze względu na włoską krew i temperament, które płyną w jego żyłach, ale także ze względu na fakt, że jest on świetnym kucharzem, który w łatwy i przystępny sposób przekazuje swoją kulinarną wiedzę obserwującym. Jego miłość do jedzenia, zwłaszcza tego włoskiego, jest bardzo autentyczna, dzięki czemu komunikacja w ramach współpracy z marką Barilla, czyli firmą o włoskim pochodzeniu, będzie wiarygodna dla jego odbiorców – komentuje Damian Podawca, marketing manager w firmie Barilla Poland.
Matteo Brunetti to Włoch z urodzenia, ale z polskim, romantycznym sercem. Ambasador włoskiej kuchni i tradycji, który swoją miłość do gotowania rozwija od dziecięcych lat. Jest miłośnikiem nie tylko tradycyjnej, włoskiej kuchni. W jego życiu nie brakuje sportu, treningów, ale też wiedzy na temat zdrowego odżywiania. Dzięki swojej otwartości i pozytywnemu podejściu do życia, cieszy się niesłabnącą popularnością wśród internetowej społeczności.