W trakcie trwania akcji Barefoot Projekt Czysta Plaża zostały przeprowadzone dodatkowe działania aktywacyjne w sklepach tradycyjnych i sieciowych (ekspozycje, oferty zakupowe i materiały informacyjne zapraszające do udziału w Projekcie Czysta Plaża: zawieszki na butelki i plakaty). Takie działania mają także na celu zachęcenie jak największej liczby osób do zaangażowania się w sprzątanie plaż, aby można było po nich przejść na boso, a także do zakupu win Barefoot, gdyż kupując wina Barefoot pomagasz utrzymać czystą Polskę.
– Wsparcie akcji działaniami w sklepach przynosi efekty i pomaga w dotarciu do większej liczby fanów stopy. Została przygotowana specjalna komunikacja dotycząca projektu – zawieszki, plakaty oraz specjalne ekspozycje – plaże w sklepie. Dodatkowo każde wydarzenie zostało wsparte działaniami w gastronomii – mówi Radomir Sejdak, Junior Brand Manager, CEDC.
Akcje w ramach Barefoot Projekt Czysta Plaża zostały przeprowadzone wraz z Stowarzyszeniem Czysta Polska, które wsparło całą akcję swoim zaangażowaniem oraz ekspertami Stowarzyszenia.