Aldi realizuje strategię rozwoju na rynku polskim otwierając kolejne sklepy. Do końca grudnia zostanie otwartych jeszcze 14 placówek: w Gdańsku, Gdyni, Gorlicach, Jeleniej Górze, Kielcach, Krakowie, Nisku, Suchym Lesie, Toruniu, Warszawie, Wołominie i Wrocławiu.
Dotychczas Aldi obecne było obecne głównie w miastach południowej, centralnej i zachodniej Polski. Od początku 2020 r. Aldi swoją ekspansję prowadzi na terenie całej Polski.
We wszystkich nowo otwieranych sklepach klienci będą mieli okazję skorzystać z atrakcyjnych promocji na produkty marek własnych Aldi. Wszystkie 14 sklepów przygotowanych jest zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jak i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała o dodatkowe udogodnienia dla konsumentów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych. Znajdą się w nich również pokój dla matki z dzieckiem oraz toaleta. Na klientów czekać będą również parkingi z uwzględnieniem dedykowanych miejsc dla osób niepełnosprawnych.
Łączna powierzchnia wszystkich czternastu sklepów to niemal 20 tysięcy mkw.