Jesteś tutaj

Konferencja Comarch Retail Show

21 października na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się konferencja Comarch Retail Show 2014. To jedno z najważniejszych wydarzeń w branży retail. Bezpłatna rejestracja jest możliwa na stronie: retail2014.comarch.pl. „Poradnik Handlowca” będący patronem medialnym konferencji zachęca przedstawicieli branży FMCG do wzięcia udziału w tym wydarzeniu. W jego trakcie zostaną bowiem zaprezentowane innowacyjne i gotowe do wdrożenia rozwiązania technologiczne i organizacyjne przeznaczone dla handlu detalicznego. Między innymi na multimedialnym stoisku Comarch Retail Showroom odbędzie się premierowa prezentacja najnowszego rozwiązania Comarch z zakresu Internetu rzeczy. W ten sposób każdy z uczestników będzie miał możliwość przeniesienia się do sklepu przyszłości i zobaczenia, jak dziś w praktyce może wyglądać funkcjonowanie nowoczesnego sklepu.

Tradycyjnie konferencji towarzyszyć będzie dyskusja na temat perspektyw branży retail w najbliższych latach. Odbędzie się również spotkanie z ekspertami, podczas którego uczestnicy będą mogli dowiedzieć się więcej o najlepszych międzynarodowych praktykach biznesowych. Prelegenci podczas swoich wystąpień skoncentrują się przede wszystkim na konkretnych narzędziach wspierających biznes, takich jak: rozwiązania do zarządzania siecią sprzedaży czy rozwiązania lojalnościowe.

Comarch Retail Show 2014 to wydarzenie skierowane do osób decyzyjnych i operacyjnych, w tym prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, IT, marketingu, sprzedaży, operacyjnych oraz pozostałych osób mających wpływ na rozwój biznesu.

Organizatorem wydarzenia jest największy polski producent oprogramowania do zarządzania, w tym oprogramowania dedykowanego sieciom sprzedaży detalicznej, krakowska firma Comarch. Od 1993 r. Comarch pomaga klientom w osiąganiu większej rentowności oraz w czerpaniu zysków z nowoczesnych produktów i rozwiązań. Szeroki zakres oferty Comarch w obszarze oprogramowania wspierającego zarządzanie obejmują systemy klasy m.in. ERP, CRM, oprogramowanie lojalnościowe, systemy do zarządzania marketingiem, grywalizację, systemy wsparcia sprzedaży oraz zarządzania i elektronicznej wymiany dokumentów. Ważnym aspektem jest również przygotowanie odpowiednich narzędzi Business Intelligence pozwalających analizować dane w każdej z wymienionych powyżej kategorii.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2013-08-12

Od kliku lat można zauważyć coraz większą popularność zdrowego odżywiania się. Ten trend jest również widoczny w stosunku klientów do produktów śniadaniowych. Polacy odwracają się od „szybko i niezdrowo". Świadczy o tym zarówno coraz większa oglądalność programów telewizyjnych o produktach spożywczych, ich jakości i właściwościach, ogromna popularność blogów kulinarnych lecz przede wszystkim zmiana struktury sprzedaży w sklepach spożywczych.

Święta Wielkanocne to okres, w którym sklepy osiedlowe mogą i wręcz powinny nadrabiać zaległości w obrotach ze słabszych wcześniejszych miesięcy. W jaki sposób dobrze się do tego przygotować?

X