Jesteś tutaj

Mondelēz International ustanowił rekord Guinnessa

W 2019 r. wartość sprzedaży ciastek Oreo osiągnęła rekordową wartość 3,1 mld USD. Z tej okazji Mondelēz International zaprosił swoich pracowników na całym świecie do wspólnej zabawy, która nawiązuje do rytuału jedzenia Oreo - „Przekręć, Poliż, Zamocz!” (Twist, Lick, Dunk!). Rezultat? Rekord Guinnessa w kategorii „Najwięcej osób moczących ciastka”.

Oreo to dostępne w ponad 100 krajach ciastka i jednocześnie największa marka w portfolio Mondelēz International. Rekordowa sprzedaż w 2019 r. potwierdza jej ogromny sukces i popularność na całym świecie. Taki wynik to prawdziwy powód do świętowania, a Mondelēz International znalazł wyjątkowy sposób, by móc się nim cieszyć z całym zespołem.

30 stycznia o godzinie 8:00 czasu środkowego (CST) rozpoczęło się wyjątkowe, transmitowane na żywo wydarzenie, podczas którego 5 066 pracowników Mondelēz International, reprezentujących 32 kraje, ustanowiło nowy rekord Guinnessa. Kategoria „Najwięcej osób moczących ciastka”. Nawiązuje do rytuału jedzenia Oreo - Przekręć, Poliż, Zamocz. Do wspólnej zabawy dołączył także zespół w warszawskim biurze Mondelez Polska.

– Jesteśmy dumni z rekordowej sprzedaży marki Oreo. To doskonała okazja, żeby wspólnie z pracownikami Mondelēz International na całym świecie świętować ten sukces a przy okazji dobrze się bawić – powiedział Dirk Van de Put, prezes i dyrektor generalny Mondelēz International. –Oczekujemy dalszego rozwoju tej marki i mamy nadzieję osiągnąć więcej rekordów w przyszłości.

Oreo to jedna z sześciu należących do Mondelēz International marek, których wartość wynosi ponad miliard dolarów.  Wśród nich znajdują się również Milka, Cadbury Dairy Milk, Ritz, Trident i Halls.

Każdego roku sprzedaje się około 34 mld ciastek Oreo, co oznacza 92 mln dziennie. Szacuje się, że od czasu ich premiery w roku 1912, zostało sprzedanych około 500 mld ciastek Oreo.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Święta to magiczny czas, któremu pomimo intensywnych przygotowań towarzyszy radosna atmosfera. Uroczystości i spotkania w gronie rodziny i przyjaciół sprawiają, że ludzie staja się sobie bliżsi. Niektórzy przyjmują wtedy rolę wspierającą, poświęcając swój czas i energię dla dobra innych, bez znaczenia czy są to członkowie rodziny, czy koleżanki i koledzy z pracy. Nie oczekują pochwały, dlatego zdarza się, że ich wysiłki zostają niezauważone. To „bohaterowie zza kulis”, którzy posiadają wiele ujmujących, a zarazem nieuchwytnych cech jak pokora i skromność. To właśnie ich uczynki potrafią sprawić, że Święta stają się wyjątkowe. W tegorocznej świątecznej kampanii, Milka inspiruje nas, abyśmy dostrzegli  i obdarowali tych, którzy dzielą się sercem.

13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in. wydarzenia w 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio –kalendarz adwentowy z nową, odświeżoną grafiką. 

X