Jesteś tutaj

Wystartowała kampania FreeYu z Marcinem Gortatem

FreeYu – najmłodsza marka w portfolio Grupy Otmuchów – głośno komunikuje fakt nawiązania współpracy z Marcinem Gortatem. Pod koniec września startuje kampania reklamowa z udziałem znanego koszykarza.

Kampanii towarzyszy hasło „Oblicza wolności Marcina Gortata”. Powstałe na jej potrzeby dynamiczne spoty reklamowe emitowane są od 24 września w mediach społecznościowych. Użytkownicy tych kanałów dowiedzą się jak gracz prestiżowej ligi NBA rozumie wolność i co warunkuje jej osiągnięcie. Obok Marcina Gortata w spocie zobaczymy baletnicę, bitboxera oraz tancerza poppingu. Trio to metaforycznie przedstawia cechy, jakie – zdaniem znanego koszykarza – powinien posiadać każdy, kto chce realizować swoje pasje i pragnienia, czyli pokorę, kreatywność i perfekcję. Aktywność w mediach społecznościowych pokrywa się w czasie z wprowadzeniem do sprzedaży limitowanej edycji batonów funkcjonalnych FreeYu Protein i FreeYu Vital z wizerunkiem Marcina Gortata.

Kategoria: 

Podobne artykuły

FreeYu wystartowało z nową kampanią, która ma na celu pokazanie, że warto być odważnym i realizować swoje marzenia oraz żyć w zgodzie ze sobą.

W środę 16 października odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Innowatory 2019. W kategorii Dobra konsumpcyjne przypadła ona w udziale firmie, która właśnie wprowadza na rynek słodkie przekąski nowej generacji.

X