Jesteś tutaj

Advertisement

Przestrzeń repozycjonuje Lay’s MAXX w regionie

Agencja stworzyła nową platformę komunikacji submarki Lay’s oraz materiały digital dla ponad 30 rynków. W Polsce kampania ruszyła pod koniec września.

Do tej pory Lay’s MAXX nie miało odrębnej komunikacji i kojarzone było z marką-matką: Lay’s i jej hasłem: Lepiej z Lay’s. Nowa kampania ma nie tylko nadać Lay’s MAXX własny język, ale i ustanowić odrębny moment konsumpcji: być szybką przekąską w każdej sytuacji.

Ze względu na grupę docelową kampania koncentruje się w kanale digital, wykorzystując głównie krótkie formaty. Mając do dyspozycji 15-, a nawet 6-sekundowe video, niezwykle rozproszoną uwagę odbiorców, jak mówi agencja, trzeba było działać bez półśrodków. – Wiedzieliśmy, że potrzebujemy bardzo prostego, a jednocześnie wyróżniającego się pomysłu. Czegoś, co od razu zatrzyma uwagę odbiorców, nie będzie wymagać analiz czy głębokiego zaangażowania – mówi Tomasz Misiukiewicz, współzałożyciel i dyrektor kreatywny.

Idea musiała być także uniwersalna, bo korzystać z niej będzie ponad 30 rynków. Zadanie komplikował dodatkowo fakt, iż na każdym rynku inny smak produktu wiedzie prym wśród konsumentów, a to właśnie smak miał być integralną częścią komunikacji. – Wszystkie pomysły sprawdzaliśmy pod kątem prostoty, czytelności nawet w kontakcie z 6-sekundowym video i długofalowości pomysłu: czy idea pozwala tworzyć wiele egzekucji czy jest w stanie dostosować się do różnych smaków produktów (od papryki przez pizzę po kurczaka) – dodaje Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektor kreatywna.

Oprócz produkcji serii filmów w ramach współpracy Przestrzeń przygotowała assety digital, rekomendacje działań sklepowych oraz niestandardowych akcji w przestrzeni miejskiej.  Wszystkie materiały złożyły się na tzw. toolkit, czyli przewodnik przygotowany przez agencję do implementacji przez rynki regionalne.

Kampania Lay’s MAXX w Polsce już wystartowała. W pozostałych krajach launch odbywać się będzie zarówno w tym roku, jak i w pierwszej połowie 2020.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Startuje nowa kampania Prince Polo pod hasłem: Które TOCOŚ jest narodową cechą Polaków. Zadaniem akcji jest inspirowanie Polaków do odkrywania charakterystycznych dla nas pozytywnych cech, zwanych TOCOSIAMI. W działaniach marka wykorzystuje sukces polskiego wafelka na Islandii. Kampania potrwa dwa miesiące i pojawi się w telewizji, radio, internecie oraz w mediach społecznościowych.

Spółka Bielmar realizuje promocję konsumencką margaryny Śniadaniowej Premium. Do każdego opakowania produktu dodano magnes na lodówkę.

X