Jesteś tutaj

MAGO na XI Retail Summit

Kolejny już raz, w dniach 3-4 kwietnia 2019 r., firma MAGO uczestniczyła w Poland & CEE Retail Summit - wydarzeniu, na którym zbiera się elita polskiego handlu, reprezentująca wiodące sieci handlowe i producentów FMCG.

Podczas kongresu MAGO prezentowało swoje innowacyjne rozwiązania, takie jak: inteligente półki, które wchodzą w interakcje z klientem i zapewniają niemal pełną kontrolę nad produktami czy boksy samoobsługowe zintegrowane z płatnościami mobilnymi. Dużym zainteresowaniem uczestników kongresu cieszyły się rozwiązania związane z zarządzaniem asortymentem sklepu takie jak: cyfrowa mapa sklepu, etykiety elektroniczne i system do analizy ruchu na sali sprzedaży.

Reasumując, na Retail Summit 2019 można było zobaczyć jak będzie wyglądać przyszłości sektora – poznać trendy, które wpłyną na kształt specyfiki handlu.

Zapraszamy do filmowej relacji ze stoiska MAGO na Retail Summit 2019

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=Yhd-zPaDVbs

Kategoria: 

Podobne artykuły

17 lutego br. rusza ogólnopolski konkurs dla sklepów detalicznych „Czas na Jogobudowanie”. Konkurs potrwa do 13 kwietnia br. Patronem akcji jest „Poradnik Handlowca”.

Słodka Rywalizacja - program o wypiekach, który śledzi się z wypiekami na twarzy. Członkowie jednej rodziny pod bacznym okiem scenarzystki serialu „Przepis na życie" - Agnieszki Pilaszewskiej będą piec ciasta, które w kolejnych odcinkach ocenią eksperci. Sponsorem programu jest nowa kostka Kasia Ekstra Maślany Smak, z którą każdy wypiek jest udany! Premiera programu już 22 marca o godz. 12.35

X

Przeczytaj również