Jesteś tutaj

Advertisement

Komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera Razem Fajniej.

Od 13go września br. rusza ponownie silna kampania reklamowa deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera pod hasłem Razem Fajniej. Kampania została doskonale odebrana przez konsumentów, ponieważ w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób pokazuje jak w prawdziwym życiu, w różnych, dobrze znanych każdemu na co dzień sytuacjach Słodka Chwila sprawia, że razem jest jeszcze fajniej.

Jesienią komunikować będziemy nasze nowe opakowania deserów Słodka Chwila, które wraz z ulepszonymi recepturami kaszek, ryżów i budyniów są już dostępne w sprzedaży.

Komunikacja telewizyjna uzupełniona jest o silne wsparcie w Internecie: display, reklama video, media społecznościowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W okresie jesiennym konsumenci bardzo chętnie sięgają po jednoporcjowe desery na ciepło - Słodka Chwila Dr. Oetkera - kisiele,  budynie, kaszki i ryże. W tym roku Dr. Oetker wzbogaca linię Słodka Chwila o nowe Aromatyczne Duety w dwóch kompozycjach smakowych:  malina z miodem oraz pieczone jabłko z cynamonem.

W listopadzie i grudniu 2018 linia dodatków do pieczenia „Ze świata natury” Dr. Oetkera będzie wspierana silną kampanią TV w największych stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Zdjęcia do spotu powstały w Polsce i na Madagaskarze - w królestwie najszlachetniejszej na świecie wanilii. Kampania promuje naturalne składniki pochodzące z miejsc słynących z ich uprawy: wanilię Bourbon z Madagaskaru, cynamon z Cejlonu, cytrusy z Włoch. Linia „Ze świata natury” będzie też intensywnie wspierana w Internecie i prasie.

X

Przeczytaj również