Jesteś tutaj

FreeYu w kampanii „Głodni Wolności”

FreeYu wystartowało z nową kampanią, która ma na celu pokazanie, że warto być odważnym i realizować swoje marzenia oraz żyć w zgodzie ze sobą.

„Głodni Wolności” to manifest skierowany do wszystkich, którzy cenią sobie swój własny, niepowtarzalny styl i mają odwagę realizować swoje nawet najbardziej nietypowe pasje. Idea kampanii jest skupiona wokół wiary we własne możliwości, realizacji marzeń i osiągania postawionych sobie celów. 

– Pasja jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu, dlatego w naszej kampanii chcemy inspirować i motywować do takich działań, w których każdy z nas może osiągnąć wszystko, co tylko chce. Poprzez hasło „Głodni Wolności” zachęcamy do bycia odważnym i podejmowania wyzwań. Chcemy także pokazać, że można robić to, co się kocha, bez względu na panujące trendy i nie oglądając się na innych. Bo prawdziwa wolność jest wtedy, kiedy jesteśmy pewni siebie i pokazujemy siebie takimi, jakimi jesteśmy naprawdę. – mówi Joanna Jurkowska, kierownik marketingu Grupa Otmuchów.

Kampania wystartowała w połowie października i obejmuje działania w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Kategoria: 

Podobne artykuły

FreeYu – najmłodsza marka w portfolio Grupy Otmuchów – głośno komunikuje fakt nawiązania współpracy z Marcinem Gortatem. Pod koniec września startuje kampania reklamowa z udziałem znanego koszykarza.

W środę 16 października odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród Innowatory 2019. W kategorii Dobra konsumpcyjne przypadła ona w udziale firmie, która właśnie wprowadza na rynek słodkie przekąski nowej generacji.

X

Przeczytaj również