Jesteś tutaj

FreeYu w kampanii „Głodni Wolności”

FreeYu wystartowało z nową kampanią, która ma na celu pokazanie, że warto być odważnym i realizować swoje marzenia oraz żyć w zgodzie ze sobą.

„Głodni Wolności” to manifest skierowany do wszystkich, którzy cenią sobie swój własny, niepowtarzalny styl i mają odwagę realizować swoje nawet najbardziej nietypowe pasje. Idea kampanii jest skupiona wokół wiary we własne możliwości, realizacji marzeń i osiągania postawionych sobie celów. 

– Pasja jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu, dlatego w naszej kampanii chcemy inspirować i motywować do takich działań, w których każdy z nas może osiągnąć wszystko, co tylko chce. Poprzez hasło „Głodni Wolności” zachęcamy do bycia odważnym i podejmowania wyzwań. Chcemy także pokazać, że można robić to, co się kocha, bez względu na panujące trendy i nie oglądając się na innych. Bo prawdziwa wolność jest wtedy, kiedy jesteśmy pewni siebie i pokazujemy siebie takimi, jakimi jesteśmy naprawdę. – mówi Joanna Jurkowska, kierownik marketingu Grupa Otmuchów.

Kampania wystartowała w połowie października i obejmuje działania w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W październiku Terravita rozpoczęła z szeroko zakrojoną kampanią swoich czekoladek „Choco Sticks”. Plakaty citylight obecne na setkach przystankowych wiat w dużych miastach, zachęcają do codziennego, pozytywnego działania i przypominają o energii czerpanej z czekolady. 

W okresie Bożego Narodzenia, w kuchni nie powinno zabraknąć kakao – zwłaszcza do tradycyjnych wypieków. Firma Celiko przygotowała na ten okres limitowaną edycję swojego Cacao Natura 80 g, w ramach której, w ofercie promocyjnej klient otrzymuje dodatkowo 25% kakao gratis.

X