Jesteś tutaj

FreeYu w kampanii „Głodni Wolności”

FreeYu wystartowało z nową kampanią, która ma na celu pokazanie, że warto być odważnym i realizować swoje marzenia oraz żyć w zgodzie ze sobą.

„Głodni Wolności” to manifest skierowany do wszystkich, którzy cenią sobie swój własny, niepowtarzalny styl i mają odwagę realizować swoje nawet najbardziej nietypowe pasje. Idea kampanii jest skupiona wokół wiary we własne możliwości, realizacji marzeń i osiągania postawionych sobie celów. 

– Pasja jest jedną z najważniejszych rzeczy w życiu, dlatego w naszej kampanii chcemy inspirować i motywować do takich działań, w których każdy z nas może osiągnąć wszystko, co tylko chce. Poprzez hasło „Głodni Wolności” zachęcamy do bycia odważnym i podejmowania wyzwań. Chcemy także pokazać, że można robić to, co się kocha, bez względu na panujące trendy i nie oglądając się na innych. Bo prawdziwa wolność jest wtedy, kiedy jesteśmy pewni siebie i pokazujemy siebie takimi, jakimi jesteśmy naprawdę. – mówi Joanna Jurkowska, kierownik marketingu Grupa Otmuchów.

Kampania wystartowała w połowie października i obejmuje działania w social mediach oraz współpracę z influencerami.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-24

Od 1 lutego do połowy marca marka Paola sponsoruje  prognozę pogody po „Faktach” w TVN o godz. 19.40 oraz inne  programy w TVN i stacjach tematycznych TVN.

To nowe hasło kampanii Wawelu, która wystartowała od 1 lutego br. Bohaterami ogólnopolskiej akcji są kultowe czekoladki nadziewane Malaga, Tiki Taki i Kasztanki, które niezależnie od okazji i nastroju są zawsze pod ręką. To doskonały pomysł na słodką przekąskę. Kampania obejmie billboardy w największych miastach oraz najpopularniejsze stacje TV.

X