Jesteś tutaj

Fasole Bonduelle w najnowszej kampanii digital

„Odkrywaj fasole Bonduelle codziennie na nowo” – pod tym hasłem rusza najnowsza kampania digital promująca różnorodność fasol Bonduelle – lidera na rynku warzyw apertyzowanych w Polsce.

Kampania z udziałem znanych i lubianych kucharzy – Anety i Jana Kuroniów – jest prowadzona w sieci reklamowej Google Display Network oraz na YouTube i rozpoczęła się na przełomie października i listopada 2019 r. i wspiera fasole jako składnik popularnych dań oraz fasole w sosie, które są daniem gotowym do spożycia po podgrzaniu. Krótkie, dynamiczne formaty video pozwalają na zaprezentowanie produktów Bonduelle w przepisach na lubiane przez Polaków dania.

Zasięg obu kampanii to prawie 5 mln wyświetleń. Kampanię na YouTube oraz w sieci GDN będą wspierać działania na Facebooku, w aplikacji kulinarnej Fooder oraz na warzywneinspiracje.pl.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Popularny program "Okrasa łamie przepisy" w TVP1, będzie wspierany kampanią telewizyjną Bonduelle Porcja na raz na Twoją sałatkę, bo właśnie trwa sezon na warzywne sałatki idealne w domu i  w plenerze.

25 lat temu na polski rynek wkroczyła firma Bonduelle - międzynarodowy koncern ze 160-letnią tradycją. Spółka posiada w Polsce 2 fabryki, zatrudnia blisko 600 osób i przetwarza blisko 60 tys.ton warzyw i pieczarek rocznie, z czego blisko 90% trafia na eksport.

X