Jesteś tutaj

Nowa odsłona programu grantowego Carlsberg Polska

Carlsberg Polska ogłasza kolejną, 6. edycję programu grantowego, w ramach którego przyznaje granty na projekty wpierające społeczności w sąsiedztwie swoich browarów. Tegoroczny konkurs odbywa się w nowej, odświeżonej formie. Jego adresatami są organizacje pozarządowe i instytucje użyteczności publicznej z Brzeska, Sierpca, Szczecina i ich okolic.

InicJaTyWy to program, którego celem jest poprawa życia lokalnych społeczności, w sąsiedztwie Browarów Okocim, Kasztelan i Bosman, poprzez m.in. rewitalizację terenów zielonych, stwarzanie warunków zachęcających do aktywnego wypoczynku oraz działania kulturalne i edukacyjne. Dotychczas aplikowali pracownicy. W tym roku do udziału w programie Carlsberg Polska po raz pierwszy zaprasza lokalne organizacje pozarządowe i instytucje użyteczności publicznej. Mogą one wnioskować o grant w wysokości 10 tys. zł. W tej edycji przewidzianych jest w sumie 9 grantów.

Wnioski można składać na stronie internetowej www.inicjatywy.com.pl do 13 maja br. włącznie. Następnie Jury programu, w skład którego wchodzą przedstawiciele gmin, firmy oraz Fundacji Nasza Ziemia, wybierze pulę projektów spełniających wymagania regulaminowe.  Na stronie www będzie można oddać głos na jeden projekt spośród wybranych przez Jury. Strona zawiera także informacje nt. programu oraz podsumowanie dotychczasowych edycji.

Program grantowy InicJaTyWy powstał w 2014 r.  W latach 2014 – 2018, w pięciu edycjach programu, zrealizowano 47 projektów dzięki wolontariatowi 324 pracowników, którzy przepracowali społecznie 3743 godziny. Carlsberg Polska przeznaczył na projekty swoich wolontariuszy 380 tys. zł.

Kategoria: 

Podobne artykuły

TRZEŹWO MYŚLĘ to kampania edukująca Carlsberg Polska na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu oraz asertywności w jego odmawianiu. Jej ambasadorem ponownie został Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20m². Działania w ramach kampanii będą łączyć komunikację skierowaną do konsumentów, mediów i pracowników firmy. Kampania trwa od 9 czerwca do końca lipca.

Grupa Carlsberg opublikowała Raport Zrównoważonego Rozwoju za rok 2019 i poinformowała o znacznych postępach w osiąganiu celów w ramach programu Together Towards ZERO, podkreślając znaczenie współpracy z lokalnymi partnerami i globalnymi ekspertami w całym łańcuchu wartości.

X