Jesteś tutaj

Brand managerowie w FMCG

Średni czas pracy brand managera w jednej firmie to 2 lata. Po upływie tego czasu zmienia on pracodawcę, co motywowane jest przede wszystkim wyższym wynagrodzeniem.  Takie wnioski płyną z analizy raportu „Brand Managerowie w branży FMCG”, przygotowanego przez HRK FMCG.

Z raportu wynika, że 75% brand managerów jest otwartych na zmiany i nowe wyzwania. Najbardziej motywującym do zmiany pracy czynniki, okazuje się przede wszystkim wyższe wynagrodzenie. Dla 55% ankietowanych duże znaczenie ma work-life balance, czyli zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym, a prywatnym. Na dalszych pozycjach znalazły się samochód służbowy (41%), możliwość zarządzania zespołem (40%) oraz inspirujący przełożony ( 34%). Respondenci wymieniali także możliwość awansu stanowiskowego lub zmianę kategorii produktowej.

Branża FMCG jest jedna z najszybciej rozwijających się branż. Znajduje się też na liście najbardziej pożądanych branż wśród pracowników. Wśród innych branż budzących duże zainteresowanie znajdują się farmacja i medycyna oraz branża retail, czyli sieci handlowe. Z zainteresowaniem spotyka się, również e-commerce, a także nowe technologie.

Źródło: ceo.com.pl

Foto: Pixabay

Kategoria: 

Podobne artykuły

4 maja swoje święto obchodzą piekarze. Dzięki nim każdego dnia od wczesnych godzin porannych możemy cieszyć się wyborem świeżego pieczywa.

Wystartowała nowa, odświeżona strona kp.pl. Co ją wyróżnia? Kafelkowy układ, łatwa nawigacja, dostępność na tabletach i smartphone’ach oraz bogate treści z zakresu piwnego świata.

X