Jesteś tutaj

Advertisement

Bakalland i Gatta ze wspólną akcją „zadBA!j o sylwetkę”

Jesienią Bakalland i Gatta zaczynają wspólny projekt „zadBA!j o sylwetkę”.

Największy producent rajstop w Polsce oraz producent rynku bakalii i przekąsek połączyli siły, by pomóc kobietom zadbać o wybrane partie ciała: pośladki, talię i nogi oraz zwalczyć cellulit. W ramach tego przedsięwzięcia partnerzy zaplanowali działania w mediach internetowych i społecznościowych oraz w salonach marki Gatta. Akcja ruszyła w drugiej połowie września i potrwa 4 tygodnie.

Bakalland – producent bakalii i pożywnych przekąsek zbożowych z dodatkiem suszonych owoców – oraz marka Gatta, która słynie z innowacyjnych rozwiązań, modelujących kobiece ciało, już tej jesieni będą zachęcały Polki do „zadBA!nia o sylwetkę”. Przez 4 tygodnie marka Gatta i firma Bakalland w ramach projektu, wspólnie zadbają o kobiece sylwetki, promując w każdym kolejnym tygodniu akcji sposoby na wymodelowanie wybranych partii kobiecego ciała (I tydzień – pośladki, II tydzień – talia, III i IV tydzień – nogi i cellulit).

W ramach akcji marka Gatta we współpracy z firmą Bakalland, zaplanowała działania, skierowane do swoich klientek. Do każdej pary rajstop z linii X-TRA LINE, modelujących pośladki, talię lub nogi, dodawane będę batony Bakalland BA. Pożywną przekąskę będzie można otrzymać, dokonując zakupów w salonie, ale także poprzez sklep internetowy Gatta (www.gatta.pl). O akcji i promocji poinformują naklejki i woblery umieszczone we wszystkich salonach.

Bakalland w ramach akcji zaprezentuje inspiracje żywieniowe, m.in. w postaci pożywnych przekąsek bakaliowo-zbożowych – batonów BA! żurawina i pomarańcza, sprawdzających się idealnie jako codzienny zastrzyk energii lub doskonałe małe co nieco w ciągu dnia. Intrygujące połączenie słodkiej żurawiny i aromatycznej pomarańczy z jogurtową polewą w batonie BA! to oryginalna propozycja, która wyzwala optymizm. Dodatkowo zawartość błonnika pozytywnie wpływa na funkcjonowanie przewodu pokarmowego.

Przewidziane są też konkursy z nagrodami, które będą organizowane na profilach partnerów akcji na Facebooku.

Akcja „zadBA!j o sylwetkę” jest częścią ogólnopolskiej kampanii organizowanej przez Bakalland „FIT HUNTER – BA!”, w ramach której – z myślą o osobach, które chcą aktywnie żyć i zdrowo się odżywiać – powstał blog fithunter.pl. Twarzą kampanii jest ambasadorka marki Bakalland – Katarzyna Bujakiewicz – która wśród sportowców-amatorów poszukuje tych najbardziej inspirujących i przeprowadza z nimi wywiady. Ekspertką projektu została Katarzyna Bigos – utalentowana instruktorka fitness i pole dance, a także mistrzyni Polski i Europy Pole Sport 2015 w kategorii duety. 

Podobne artykuły

W październiku rusza druga edycja Festiwalu Wypieków organizowanego wspólnie przez marki Delecta i Bakalland. 

Marka Appetita kontynuuje intensywne działania sponsorskie i lokuje produkty w wyselekcjonowanych programach kulinarnych. 

X