Jesteś tutaj

Advertisement

Spotkanie w Akademii Inspiracji MAKRO

Wczoraj w Akademii Inspiracji MAKRO odbyło się spotkanie, na którym przedstawiciele firmy Makro omówili innowacyjne rozwiązania dla sektora handlu tradycyjnego , a w szczególności dla franczyzowych sklepów marki ODIDO.

Ponadto omówiono raport firmy MAKRO – Polacy w świecie wina 2018. Z raportu wynika, że Polacy najczęściej kupują wina w dyskontach oraz hipermarketach. Ukazano w nim obraz statystycznego konsumenta najczęściej sięgającego po wino w sklepie. Najczęściej kupują je osoby z większych miast, z wykształceniem średnim lub wyższym w wieku 25-39 lat. W trakcie wydarzenia odbyła się również degustacja win i szkolenie, które prowadził sommelier Tomasz Jakub Fijał – specjalista do spraw win.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W Akademii Inspiracji MAKRO w Warszawie ruszają nowe warsztaty dedykowane sektorowi handlu tradycyjnego. Na właścicieli i personel sklepów spożywczych czekają prowadzone przez profesjonalnych trenerów szkolenia z zakresu kawy, win i serów oraz aktywnej sprzedaży.

Znamy wyniki plebiscytu „Handel jest kobietą”, organizowanego przez Makro Polska. Wyróżnienia w 3 kategoriach wręczono na uroczystej gali 10 października w Akademii Inspiracji Makro w Warszawie.

X