Jesteś tutaj

Lidl i Blix nawiązują oficjalną współpracę

Ponad 20% wszystkich użytkowników Blixa, którzy zapoznali się z gazetkami reklamowymi Lidla, zamieszczonymi w mobilnej aplikacji, odwiedziło później markety sieci w całej Polsce. Dlatego Lidl i Blix zdecydowały się poszerzyć współpracę. O podjęciu decyzji przesądziła nie tylko skala, na jaką działa mobilny agregat gazetek, używany codziennie przez niemal milion Polaków, ale również innowacyjny model rozliczeń, jaki wprowadzili właściciele aplikacji. Operowanie niemal milionową bazą aktywnych użytkowników i nowy model rozliczeń, sprawiają, że Blix staje się mobilnym narzędziem, za pomocą którego już nie tylko można docierać do potencjalnych klientów ze swoją ofertą, ale również śledzić i wpływać na ich ruch offline, związany z odwiedzeniem stacjonarnych punktów sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Głównym zadaniem sprzedawców jest uzyskanie większej lojalności i jeszcze głębszego zaangażowania klientów – takie wnioski formułują w raporcie specjaliści z firmy doradczej Deloitte. Wśród branż sektora FMCG w pierwszej dziesiątce największych detalistów znalazł się właściciel dyskontów Lidl i supermarketów Kaufland a także sieci handlowe: Carrefour, Aldi i Tesco. Firma Jeronimo Martins uplasowała się na 64 pozycji.  

11 grudnia otwarty zostanie pierwszy sklep sieci Lidl. Nowy obiekt sieci Lidl w Ustce zlokalizowany przy ul. Darłowskiej 14 ma ponad 1000 m2 powierzchni sali sprzedaży. W sklepie zastosowano liczne nowoczesne ekologiczne rozwiązania - system odzysku ciepła z urządzeń chłodniczych i zużytego powietrza (rekuperację), ogrzewanie w oparciu o gruntowe wymienniki ciepła oraz energooszczędne oświetlenie LED. 

X