Jesteś tutaj

Lidl i Blix nawiązują oficjalną współpracę

Ponad 20% wszystkich użytkowników Blixa, którzy zapoznali się z gazetkami reklamowymi Lidla, zamieszczonymi w mobilnej aplikacji, odwiedziło później markety sieci w całej Polsce. Dlatego Lidl i Blix zdecydowały się poszerzyć współpracę. O podjęciu decyzji przesądziła nie tylko skala, na jaką działa mobilny agregat gazetek, używany codziennie przez niemal milion Polaków, ale również innowacyjny model rozliczeń, jaki wprowadzili właściciele aplikacji. Operowanie niemal milionową bazą aktywnych użytkowników i nowy model rozliczeń, sprawiają, że Blix staje się mobilnym narzędziem, za pomocą którego już nie tylko można docierać do potencjalnych klientów ze swoją ofertą, ale również śledzić i wpływać na ich ruch offline, związany z odwiedzeniem stacjonarnych punktów sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Już od czwartku 29 września w asortymencie Lidla znajdzie się dziczyzna. Dziczyzna jest szlachetnym mięsem, bogatym w składniki odżywcze. 

Prawie jedna czwarta Polaków nie toleruje laktozy i eliminuje ją ze swojej diety. Z myślą o tych klientach sieć Lidl przygotowała ofertę zawierającą produkty nabiałowe, które nie zawierają tego składnika. 

X

Przeczytaj również