Jesteś tutaj

Lidl i Blix nawiązują oficjalną współpracę

Ponad 20% wszystkich użytkowników Blixa, którzy zapoznali się z gazetkami reklamowymi Lidla, zamieszczonymi w mobilnej aplikacji, odwiedziło później markety sieci w całej Polsce. Dlatego Lidl i Blix zdecydowały się poszerzyć współpracę. O podjęciu decyzji przesądziła nie tylko skala, na jaką działa mobilny agregat gazetek, używany codziennie przez niemal milion Polaków, ale również innowacyjny model rozliczeń, jaki wprowadzili właściciele aplikacji. Operowanie niemal milionową bazą aktywnych użytkowników i nowy model rozliczeń, sprawiają, że Blix staje się mobilnym narzędziem, za pomocą którego już nie tylko można docierać do potencjalnych klientów ze swoją ofertą, ale również śledzić i wpływać na ich ruch offline, związany z odwiedzeniem stacjonarnych punktów sprzedaży.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Podczas trzydniowej (28-30 listopada) akcji zbierania żywności, zorganizowanej przez Federację Polskich Banków Żywności, wzięło udział ponad 180 sklepów Lidl na terenie całego kraju. Dzięki ofiarności klientów sklepów Lidl wolontariusze zebrali ponad 50 000 kilogramów żywności, która trafi do podopiecznych organizacji charytatywnych współpracujących z Bankami Żywności.

Już 25 czerwca o godzinie 8:00 przy Al. Politechniki 30 A otwarty zostanie kolejny sklep Lidl. Z tej okazji będzie można wziąć udział w festynie oraz skorzystać z ofert w promocyjnych cenach.

X