Zakupy w rockowym sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock Festival zrobiło ponad 115 000 klientów

Detal/Hurt

Zakupy w rockowym sklepie Lidl Polska na Pol’and’Rock Festival zrobiło ponad 115 000 klientów

Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata wiedzą, że zawsze mogą liczyć na Lidla! Na Pol’and’Rock Festivalu już po raz 13. stanął rockowy sklep Lidl Polska, który był otwarty nieprzerwanie przez 120 godzin! Rockową Wyspę Lidla odwiedziło ponad 115 000 osób – to mniej więcej tyle, ile mieszkańców ma Gorzów Wielkopolski!

Rockowy sklep Lidl Polska co roku przyjmuje festiwalowiczów z całej Polski. Tym razem zyskał nową lokalizację – w samym centrum festiwalu – dzięki czemu mieszkańcy pola namiotowego mogli w każdej chwili zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze produkty. Sklep otwarto we wtorek, 1 sierpnia, o godz. 12:00, a jego drzwi zamknęły się dopiero w niedzielę, 6 sierpnia, o 12:00. Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie były dokładnie takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i niskie. Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekały specjalne kupony rabatowe.

Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla w liczbach:

  • sklep odwiedziło 115 tys. klientów,
  • sprzedano 51 300 kajzerek,
  • najpopularniejszym owocem okazały się banany – kupiono ich ponad 5000 kg!
  • w projekt na miejscu angażowało się ponad 350 osób,
  • sklep działał nieprzerwanie przez 120 godzin,
  • Lidl działa na Pol’and’Rock Festivalu od 13 lat,
  • najwierniejsze osoby pracowały w rockowym sklepie Lidla już po raz ósmy,
  • wymieniono nieskończenie wiele uśmiechów

Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla

Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie praca setek osób zaangażowanych w projekt po stronie Lidl Polska, którzy zjechali się z całego kraju. Dla 64 pracowników sklepu był to już kolejny raz na Rockowej Wyspie Lidla, a rekordziści przybyli po raz ósmy! W pracę w sklepie mogli zaangażować się wszyscy zatrudnieni w Lidlu: zarówno pracownicy sklepów, jak i magazynów czy centrali. Na miejscu każdy otrzymał szkolenie w zakresie sprzedaży oraz BHP, a w wolnym czasie mógł korzystać ze wszystkich festiwalowych atrakcji. Ponadto każdy pracownik rockowego sklepu otrzymał premię i zestaw powitalny, a także miał dostęp do wsparcia fizjoterapeuty.