Katowicki Supersam, dom handlowy należący do Griffin Real Estate i zarządzany przez firmę Knight Frank, to jedyne polskie centrum handlowe nagrodzone w tegorocznym finale konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Kapituła konkursu nagrodziła Supersam najcenniejszym tytułem Gold Solal Marketing Award za koncepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum, które miało miejsce w październiku ub. roku.
Konkurs, którego organizatorem jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers), rozstrzygnięto w ostatni czwartek w Berlinie. Zalicza się on do najbardziej prestiżowych konkursów w dziedzinie marketingu centrów handlowych, a przyznane nagrody są wyróżnieniem dla zespołów zarządzających centrami handlowymi i agencji zajmujących się w nich reklamą i promocją. W tym roku było 238 zgłoszeń z 17 krajów. Przyznano 18 nagród, w tym 7 złotych i 11 srebrnych.
Nagrodzona kampania rywalizowała w kategorii „Otwarcie, renowacja lub rozbudowa centrum handlowego”. Konkursowe jury doceniło nietypową strategię otwarcia centrum, opartą na idei „time machine” i powrotu do czasów realnego socjalizmu. Propagandowy styl komunikacji i prowokacyjny charakter działań ambientowych stworzyły unikalny na rynku charakter marki.