Żabka Polska uzyskała tytuł „Retailer of the Year 2015. Wybrany przez dostawców”

Aktualności

Żabka Polska uzyskała tytuł „Retailer of the Year 2015. Wybrany przez dostawców”

11 kwietnia 2016

Żabka Polska zwyciężyła w konkursie „Retailer of the Year 2015”, towarzyszącemu kongresowi Retail Summit 2016. Sieć sklepów Żabka odebrała nagrodę w kategorii „Operatorzy Franczyzy”. Zwycięzcę wybrali przedstawiciele firm FMCG, ponad 250 osób z 170 firm. Retailer of the Year to jedyne wyróżnienie na rynku przyznawane sieciom przez ich dostawców.

– Żabka Polska już po raz kolejny otrzymała to wyróżnienie. Konkurs Retailer of the Year wygraliśmy w naszej kategorii również w latach 2012 i 2013 – mówi Jerzy Roguski, Dyrektor Departamentu Handlowego w firmie Żabka Polska. – Jesteśmy dumni z tego, że dostawcy docenili nas po raz kolejny – dodaje.

Celem konkursu „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców” jest wyróżnienie sieci detalicznych oraz hurtowych działających w poszczególnych formatach na polskim rynku. Badanie, które wyłania zwycięzców w 7 kategoriach, odpowiadających formatom handlowym, jest przeprowadzane przez renomowaną firmę badawczą AC Nielsen na reprezentatywnej grupie producentów FMCG. W każdej kategorii sieci handlowe oceniane są pod kątem warunków handlowych, logistyki, jakości kontaktów z zespołem, współpracy przy rozwoju biznesu i wizerunku sieci.

W tym roku w kategorii „Operatorzy Franczyzy” poza Żabką nominowane do nagrody Retailer of the Year 2015 było aż 8 sieci: Chata Polska, Eurocash Dystrybucja & Franszyza, GK Specjał, Lewiatan Holding, Małpka Express, Polska Sieć Handlowa NASZ SKLEP, SPAR Polska, Słoneczko.

Oficjalna ceremonia oraz wręczenie statuetki odbyła się 6 kwietnia 2016 r. w Warszawie, bezpośrednio po zakończeniu pierwszego dnia kongresu “Poland & CEE Retail Summit 2016”.