Partnerem strategicznym Miesiąca Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami Fundacji Avalon została Grupa Żabka, która w ramach swojego zaangażowania realizuje szereg działań. Emitowane w maju reklamy telewizyjne Żabki są tłumaczone na polski język migowy przez Jakuba Stanisławczyka – jednego z bohaterów spotu Fundacji Avalon.
Jest to ważna inicjatywa wskazująca na niedostępność przekazu telewizyjnego dla osób Głuchych czy niedosłyszących. Żabka organizuje też działania edukacyjne skierowane do franczyzobiorców, przybliżające im problemy i trudności z jakimi spotykają się OzN w codziennym życiu, podejmowaniu aktywności zawodowej, podczas korzystania z rożnego rodzaju usług czy robienia zakupów.
Szkolenia obejmują więc takie kwestie jak zatrudnianie pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności, dostępność punktów sprzedażowych czy obsługa klienta z niepełnosprawnością zarówno ruchową jak i sensoryczną. Grupa Żabka wspiera komunikacyjnie przez cały maj działania Fundacji Avalon, publikując artykuły dedykowane akcji. Zaangażowanie w Miesiąc Walki z Dyskryminacją Osób z Niepełnosprawnościami to początek współpracy Grupy Żabka i Fundacji Avalon, która w kolejnych miesiącach prowadzić będzie do systemowego zwiększenia otwartości Żabki na klientów, ale także pracowników z niepełnosprawnościami.