X Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej NATURA FOOD

Aktualności

X Międzynarodowe Targi Żywności Ekologicznej i Naturalnej NATURA FOOD

16 października 2017

W dniach 13-15.10.2017 r. w Łodzi odbyła się X jubileuszowa edycja Międzynarodowych Targów Żywności Ekologicznej i Naturalnej NATURA FOOD oraz VI edycja Targów Ekologicznego Stylu Życia beECO.

Tegoroczna edycja to blisko 350 wystawców z Polski, Czech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Niemiec, Litwy, Białorusi, Szwecji czy Ukrainy – oferujących szeroką gamę ciekawych produktów i rozwiązań, które są znane konsumentom oraz takich, które dopiero co pojawiły się na rynku. Każdy odwiedzający Targi, który związany jest zawodowo z branżą biożywności i produktami ekologicznymi miał szansę nawiązać nowe kontakty biznesowe, odbyć spotkania branżowe oraz poszerzyć swoją wiedzę, uczestnicząc w bogatym programie wydarzeń tj. Akademia Biokuriera, Forum EKObranży, BIObiznes Forum, Konkurs o Złoty Medal NATURA FOOD, Konkurs o Złoty Medal beECO, rozstrzygnięcie konkursów EkoInnowacje oraz Tygiel Smaków.

W bieżącej edycji do Konkursu o Złoty Medal NATURA FOOD zgłoszono 66 produktów. Coraz więcej produktów zgłaszanych było w kategorii produkty ekologiczne certyfikowane (31), co świadczy, że zarówno rolnictwo ekologiczne jak cała branża EKO rozwija się bardzo dynamicznie. Złoty Medal NATURA FOOD przyznawany jest w 6 kategoriach: produkty ekologiczne polskie, produkty ekologiczne zagraniczne, produkty naturalne polskie, produkty naturalne zagraniczne, produkty tradycyjne.

Targi to również szereg wydarzeń towarzyszących, skierowanych do miłośników zdrowego stylu życia, pasjonatów gotowania, osób borykających się z problemem alergii, czy też wszystkich, którzy zamierzają podjąć wyzwanie życia w stylu eko. To właśnie dla nich dedykowane były: 2 Ogólnopolskie Spotkanie Blogerów Kulinarnych, 2 Forum Alergii,  pokazy i konkursy kulinarne w strefie Chwyć byka za rogi, bezpłatne porady i konsultacje z ekspertami oraz degustacje produktów przygotowane przez wystawców.

Patronem medialnym wydarzenia był “Poradnik Handlowca”