Wzrost odwiedzalności centrów handlowych Carrefour Polska

Aktualności

Wzrost odwiedzalności centrów handlowych Carrefour Polska

23 stycznia 2014

Centra Handlowe Carrefour odnotowały kolejny wzrost odwiedzalności w porównaniu rok do roku, co było wynikiem systematycznie prowadzonej rekomercjalizacji oraz modernizacji tych obiektów.

Carrefour Polska dostrzega duży potencjał w centrach handlowych drugiej generacji, które w pełni odpowiadają na obecne potrzeby klientów. Obiekty te położone są przeważnie w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, zapewniają tym samym dogodną komunikacje, zarówno osobom zmotoryzowanym poprzez gwarancję bezpłatnego parkingu samochodowego, jak również klientom korzystającym z transportu publicznego.

Siłą centrów handlowych Carrefour jest obecny w nim operator spożywczy, którego oferta produktowa charakteryzująca się miedzy innymi atrakcyjnymi cenami jest ściśle dostosowana do lokalnych potrzeb konsumentów. Dodatkowo prowadzone systematycznie remodelingi sklepów, w znaczący sposób przyczyniają się do podwyższenia komfortu podczas dokonywania zakupów.

Centra handlowe Carrefour, to także ciekawa oferta handlowa skonstruowana w oparciu o marki odzieżowe, punkty usługowe oraz salony RTV/AGD.

Carrefour Polska docenia wartość drobnych polskich przedsiębiorców, oferujących takie usługi jak krawiectwo, dorabianie kluczy czy naprawy obuwia, umożliwiając im otwarcie punktów usługowych na terenie swoich centrów handlowych. Dzięki temu, klienci maja dostęp do pełnego wachlarza usług, a lokalni przedsiębiorcy mogą z sukcesem kontynuować swoja działalność.

„Kolejny wzrost odwiedzalności naszych obiektów cieszy nas tym bardziej, że większość centrów handlowych w Polsce odnotowała w roku ubiegłym spadek footfallu. Pokazuje to, że przed centrami handlowymi drugiej generacji stoi ogromna szansa, by zbudować stabilną i długoterminową pozycję na rynku. Siłą centrów handlowych Carrefour jest ich szeroko rozumiana bliskość, nie tylko w ujęciu geograficznych, ale przede wszystkim w odpowiednio skompletowanej ofercie handlowej. Jesteśmy blisko klientów poprzez lokalizacje naszych sklepów, poprzez produkty, które im oferujemy jak również inicjatywy społeczne, w które się chętnie angażujemy. “– podsumowuje Ronan Martin V-ce Prezes Carrefour Polska.