W przedświątecznym czasie powiedzieć ludziom, żeby zwolnili – to dopiero sztuka. Tymbarkowi jednak znów udało się coś niezwykłego i sprawił, że dzień wielu osób stał się przyjemniejszy. To dopiero początek drogi, bo podróż właśnie się zaczyna. Studio Tymbark w nowym sezonie pokazuje, jak kochać życie. Pozytywne wibracje poniesie w Polskę Squad Studia Tymbark z największymi influencerami oraz z Wami! Każdy ma szanse dołączyć do tego Squadu!
„Bilet? Jest. Szybko, szybko! Który to peron?”
Codziennie gdzieś pędzimy, termin na każdą czynność wydaje się zawsze za krótki, a czasu, tej najcenniejszej ze wszystkich walut świata, jest zawsze za mało. A podróż? To już jak szalony wyścig. Na dworcu czy lotnisku spieszymy się zawsze, stresujemy, zamartwiamy, czy na pewno o wszystkim pamiętaliśmy… Stop!
Wtedy wchodzi on – Kapsel Tymbarku. Cały na zielono.
„A gdzie się pani tak spieszy?” – zagaduje kobietę z walizką. – „Spokojnie. Szczęście czeka za rogiem”. Wystarczy chwila i od razu jest weselej. Czy ideę „Kochaj życie” można rozumieć lepiej? Kapslowi towarzyszył duet topowych internetowych influencerów – WAKSY (Paulina Soboń i Przemek Burkacki) oraz Kaluch. Ci mieli gadane nie gorzej niż kapsel! „Zrobiliście mi dzień, jesteście cudowni i najlepsi” – reagowali zagadnięci. I o to chodziło!
Wszystkie emocje zostały nagrane i właśnie wskoczyły na kanał Studia Tymbark.
Ale to nie koniec. Bo pozytywne wibracje warto ponieść dalej. Każdy może zostać członkiem Squadu Studia Tymbark i razem z największymi influencerami wyruszyć w Polskę, żeby wywoływać uśmiech, a przy okazji świetnie się bawić! Bo będzie się działo. Co trzeba zrobić? Wystarczy wejść na stronę https://studiotymbark.com i wypełnić formularz. Zapisy trwają od 20 do 31 grudnia.
Studio Tymbark, największy polski kanał markowy na YouTubie, swoim najnowszym projektem wychodzi poza świat online. Squad Studia Tymbark – czyli Wy – oraz czołowi twórcy internetowi w Polsce na pewno nieźle namieszają w ramach propagowania idei „Kochaj życie”. Bo o to przecież chodzi!
Film do obejrzenia na: YouTube
Za akcję odpowiada agencja LTTM.