Po wielu latach sporów korporacyjnych wspólnicy POLOmarket doszli do porozumienia, na mocy którego podpisano umowę odkupu przez spółkę udziałów od 40% udziałowców na warunkach wskazanych w umowie spółki. Porozumienie kończy definitywnie wszystkie wewnętrzne spory prawne w POLOmarket. Spółkę w transakcji reprezentowała kancelaria prawna Clifford Chance.
Tym samym w spółce POLOmarket pozostają wyłącznie współzałożyciele nadal prowadzący i aktywnie rozwijający supermarkety pod logo POLOmarket z wspólnym celem i wizją rozwoju. Nowy stan prawny w istotnej mierze zmieni sposób funkcjonowania spółki oraz całej Grupy POLOmarket, a przede wszystkim umożliwi nowe perspektywy rozwoju.
W ciągu ostatnich czterech lat grupa dokonała wielu zmian w obszarach asortymentu, marki własnej, wzmocniła kategorię artykułów świeżych oraz przeorganizowała salę sprzedaży. Dopracowanie konceptu i modelu biznesowego sukcesywnie przynosi wymierne efekty. Rok 2019 jest dla POLOmarketu rekordowym na przestrzeni ostatnich latach pod względem sprzedaży i rentowności, przy jednoczesnym zachowaniu niezmiennie wysokiej płynności.
POLOmarket zamierza przyspieszyć rozwój zwiększając liczbę otwarć nowych placówek. Sieć sukcesywnie remontuje również wszystkie swoje sklepy. W najbliższych tygodniach POLOmarket wobec nowych okoliczności prawno-organizacyjnych ogłosi nową, zrewidowaną strategię.